شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب تحکیم روابط میان نسل‌ها و یادآوری فداکاری‌های گذشتگان برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان می‌شود تا از شهدا عبرت گرفته و در مسیر آن‌ها گام بردارند.
کد خبر: ۳۹۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که همزمان با فرارسیدن بیست و دوم اسفند ماه روز شهدا  با حضور کارکنان شهرداری شهر اقبالیه در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم خانواده شاهد و ایثارگر رسالت اصلی همه مردم و مسؤولان است.

وی افزود: هدف از زنده نگه‌داشتن این مناسبت تحکیم روابط میان نسل‌ها و یادآوری فداکاری‌های گذشتگان برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است تا از شهدا عبرت گرفته و در مسیر آن‌ها گام بردارند.

شهردار شهر اقبالیه با بیان اینکه شهیدان با ایثارگری‌های خود رسالت مهمی را بر دوش آحاد جامعه از جنس آگاهی و حرکت نهاده‌اند، ادامه داد: رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها سرمایه بزرگ اجتماعی جامعه هستند و احترام و تکریم آن‌ها یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم.

پیری تصریح کرد: شناساندن این فرهنگ ناب و نهادینه کردن آن با تکیه بر تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی از اهم وظایف مسؤولان است تا جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را با معنای واقعی فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری آشنا کنند.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیف است، خاطرنشان کرد: بدون شک موضوع شهادت و ایثارگری، والاترین ارزش‌های الهی، دستاوردها و آثار و برکات بی‌بدیل را به همراه داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار