کامران رضایی در گفتگو با تابناک:
مسئول انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت:دفتر انجمن سینمایی سنقر کلیایی جوانان امسال راه اندازی شدکه امیدواریم درسال آینده با حمایت مسئولان در تمام شهرستان های استان دفاتر ما برای جذب و آموزش هنرجویان راه اندازی شود که علاقه مندان مجبور نباشند مسیر طولانی را برای آموزش به کرمانشاه، بیایند.
کد خبر: ۳۹۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 15 March 2017

 کامران رضایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: برخی از هنرمندان  پس از پایان دوره های آموزشی در رشته های تصویر برداری و عکاسی وارد بازار کار شده که در جشنواره صناعات اصفهان در بخش فیلم مستند، فیلم راز ساخته ی سامان آریان به عنوان بهترین مستند معرفی شد.

 وی با اشاره به حضور فیلم های مستند در جشنواره های ملی و بین المللی، افزود: فیلم سراب ساخته ی میلاد آذر نیا با کسب جایزه در جایگاه دوم این جشنواره قرار گرفت، که چهار فیلم مستند و یک  انیمیشن   ساخته ی واحد انیمیشن انجمن، حضوری موفق در جشنواره بین المللی داشته است.

 مسئول انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه، ادامه داد:  سه فیلم مستند از استان  در بین  چهار هزار فیلم ارسالی از سطح کشور و ۱۱۰ فیلم خارجی، به بخش مسابقه ی جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافتند که در جشنواره منطقه ای  فیلم *مریم فصل آخر* ساخته ی طیبه بابایی در بخش تدوین، جایزه بهترین تدوین را به خود اختصاص داد.

رضایی ادامه داد: در جشنواره اولی فیلم کوتاه * آرزو* محدثه بهداد جایزه این جشنواره را کسب، و  یک عکس از انجمن سینمای جوانان کرمانشاه  به جشنواره عکس*  خیام* با موضوع آسیب های اجتماعی راه یافت که ما روزهای سه شنب کارگاه نقد فیلم تجربی و در چهارشنبه نقد عکس داریم.

او گفت:  امسال جشنواره فیلم قرآنی * عترت* با همکاری انجمن برگزارکه شرکت کنندگانی از سطح استان  در این جشنواره حضور داشتند و همچنین در تالار وحدت مراسم بزرگداشت مرحوم عباس کیا رستمی با نمایش * باد ما را خواهد برد*  برگزار وآثار، زندگی نامه اش، به علاقه مندان معرفی شد.

مسئول انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت: انجمن سینمای جوانان در طول سال  از بین  هنرجویان در رشته های مشاغل سینمایی هنر جو می پذیرد که از بین پنجاه نفر شرکت کننده در دوره های فیلم سازی،  بیست نفر برای آموزش در این دوره با برگزاری آزمون پذیرفته می شوند.

گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار