علی صفدری در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: طرح *مادران آسمانی* با مشارکت خیران همزمان با سراسر کشور کلید خورد که در این برنامه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی از ۱۰۰ نفر از مادران شهدا تجلیل می کنند.
کد خبر: ۳۹۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 15 March 2017

علی صفدری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه گفت: طرح «مادران آسمانی»،  تجلیل و تکریم مادران شهدا در روز مادر، به نیابت از فرزند شهیدشان توسط دانش‌آموز عضو این مجموعه  آغاز شده است.

وی ادامه داد:  این طرح با محوریت قرارگاه‌های عملیات شهری در شهرستان‌های  استان کرمانشاه همزمان با سراسر سراسر کشور برگزار با نظارت مسئول اتحادیه شهرستان ها آغاز و تا 29 اسفندماه روز مادر ادامه دارد. 

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه تصریح کرد:  هدف از برگزاری این برنامه شامل ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، ارتقای سطح نگرش و تعلق نوجوان نسبت به انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر است.

صفدری با اشاره به ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدن انقلاب، افزود:  گرامیداشت مقام شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان با ترویج روحیه ایثار و شهادت است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این برنامه الفت دانش آموزان با شهدای انقلاب و گرامی داشت مقام مادران شهدا بوده که دانش‌آموزان عضو اتحادیه استان  به صورت گروهی از صد مادر شهید تجلیل می کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار