با فرا رسیدن روزهای آخر سال و ایام نوروز و افزایش فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و قنادی ها،نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از حساسیت بیشتری برخوردار است ، در همین راستا برنامه بسیج سلامت نوروزی به مدت 45 روز از یکم اسفندماه در شهرستان فسا آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 15 March 2017
به گزارش تابناک فارس:در راستای بسیج سلامت نوروزی که از ابتدای اسفندماه در شهرستان فسا آغاز شده است ،نجفی معاون بهداشت ومسوول واحد بهداشت محیط از تعدادی از قنادی ها و مراکز تهیه و عرضه غذا در سطح شهر فسا بازدید نمودند.
 

 
در این بازرسی ها ضمن انجام نمونه برداری و بررسی سریع جواب نمونه ها با استفاده از دستگاه پیشرفته و پرتابل ، معاون بهداشت دانشگاه بر اهمیت بهداشت مواد غذایی و رعایت آن از سوی تهیه و عرضه کنندگان مواد غذایی  تاکید کردند.
 

 
همچنین به متصدیان قنادی ها و رستورانها در خصوص رعایت نکات بهداشتی آموزش های لازم ارایه گردید.


 
گفتنی است با فرا رسیدن روزهای آخر سال و ایام نوروز و افزایش فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و قنادی ها  ، نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از حساسیت بیشتری برخوردار است ، در همین راستا برنامه بسیج سلامت نوروزی به مدت 45 روز از یکم اسفندماه در شهرستان فسا  آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار