هنرمندان گروه نمایشی «باران» ملایر در هیجدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در خرمشهر خوش درخشیدند.
کد خبر: ۳۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 27 May 2015

در هیجدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در خرمشهر هنرمندان گروه نمایشی «باران» ملایر خوش درخشیدند.

به گزارش فارس ، در هیجدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در خرمشهر هنرمندان گروه نمایشی «باران» ملایر خوش درخشیدند.

سرپرست گروه نمایشی «باران» اظهار کرد: در این دوره از جشنواره که از 31 اردیبهشت تا 3 خرداد سال جاری در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار شد، «پری بارانی» و «محمد قاسمی»، برای نمایش «سکوتی سرد» موفق به کسب رتبه‌های اول بازیگری زن و مرد شدند.

محمد قاسمی گفت: در بخش کارگردانی هم این نمایش رتبه سوم کارگردانی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: «فروزان حسینی» هم با نمایش «گل زخم» به کارگردانی «مهدی روزبهانی» از شهرستان ملایر رتبه سوم بازیگری زن را کسب کرد.

سرپرست گروه نمایشی «باران» با مطلوب خواندن این دوره از جشنواره تئاتر مقاومت افزود: از آن جا که جشنواره تئاتر مقاومت هجدهمین دوره خود را سپری می‌کند یکی از جشنواره‌های سطح بالا و با کیفیت تئاتر در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره 17 اثر در بخش صحنه‌ای از 17 استان کشور حضور داشتند، ادامه داد: در این جشنواره معمولاً کارهایی ارائه می‌شوند که موضوعات دفاع مقدس و جنگ تحمیلی داشته باشند.

قاسمی ابراز داشت: گروه «باران» یک کار دیگر نیز با عنوان «آوازخون آوازخون» در بخش ویژه این جشنواره داشت.

وی با بیان اینکه قصد آماده‌سازی نمایشی تحت عنوان «نِدِه آ» برای جشنواره بین‌المللی فجر امسال را دارم، گفت: این نمایش برگرفته از متنی خارجی است که توسط بنده بازنویسی شده و به همراه هفت نفر از بازیگران گروه در حال تمرین و آماده‌سازی آن هستم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار