از آغاز طرح آماده باش نوروزی
از آغاز طرح آماده باش نوروزی تا نهمین روز فروردین 249 عملیات آتش‌نشانی در قم انجام شد.
کد خبر: ۴۰۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵ 02 April 2017
به گزارش تابناک قم، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در قالب کمیته ایمنی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری وظیفه تامین ایمنی و نظارت بر بوستان‌ها و محل‌های اسکان شهری را بر عهده داشته است.

به همین منظور این سازمان از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی پیش‌بینی برنامه‌های ویژه در قالب طرح آماده باش نوروزی کرده بود تا بتواند از حوادث احتمالی برای شهروندان و مسافران جلوگیری کند.

همچنین درقالب این طرح گشت‌زنی مستمر در بوستان‌ها برای ارائه هشدارهای ایمنی به مسافرین و نظارت ایمنی بر روند اسکان اضطراری پیش‌بینی شده است.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آغاز طرح آماده باش نوروز 25 اسفند 95 تا 9 فروردین 96 بالغ بر 249عملیات توسط نیروهای آتش نشانی انجام شده است.

341 مورد استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر(بوستان‌ها، پارکینگ‌ها و عوارضی) و نجات جان 10 نفر از مرگ حتمی توسط گشت پیاده نیروهای عملیاتی در بازدید از چادرهای مسافرتی در بوستان مهدی و پارکینگ چهار جمکران از جمله دیگر اقدامات نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در طرح نوروز بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار