وزیر راه و شهرسازی از ساخت دو سایت مسکونی مدرن در شهرهای لامرد و پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 27 May 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:عباس آخوندی ظهر چهارشنبه در همایش چشم انداز توسعه راه و شهرسازی جنوب فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان صنعتی، اقتصادی و گردشگری در شهرهای لامرد و پارسیان تصمیم به ایجاد دو سایت مسکونی مدرن در این شهرها گرفته ایم.

وی افزود: مکان یابی این دو سایت در استانهای فارس و هرمزگان به زودی انجام می شود و به تصویب شورای عالی شهرسازی خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه لار و لامرد باید جمعیت مازاد را پذیرش کند تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی و اقتصادی این منطقه می تواند جمعیت زیادی را پوشش دهد به همین دلیل ما تصمیم به راه اندازی و ایجاد این دوسایت مدرن در منطقه گرفته ایم.

وی با اشاره به دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه تاکید کرد: سرمایه گذاران می توانند در احداث آزادراه، شرکت حمل و نقل، پروژه های ریلی و ایجاد شرکت های خدماتی گردشگری در منطقه لار و لامرد فعالیت داشته باشند که مورد حمایت وزات راه و شهرسازی خواهند بود.

وی تاکید کرد: بسیاری از محورهای جنوب فارس ظرفیت آزادراه را دارند به همین دلیل سرمایه گذاران می توانند بامشارکت و یا ساخت آزادراه بهره برداری از آن را نیز داشته باشند.

وی گفت: دنیای امروز دنیای رقابت است و منطقه لامر نیز نه تنها باید آباد شود بلکه باید توان رقابت با دیگر شهرهای دنیا نیز را داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار