ماشین سازی 0 پدیده 2
پدیده با به ثمر رساندن دو گل توانست میزبان را شکست بدهد.
کد خبر: ۴۰۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 07 April 2017
هفته 26 لیگ برتر (جام خلیج فارس)، جمعه 18/01/96، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
تماشاگر کمتر از 100نفر

داور: سید وحید کاظمی                       کمک ها: حمید غمزه، علی اکبر عظیم پور

 کارت زرد: پیام صادقیان(60)  حمیدرضا علی عسگری(82)

ماشین سازی:
 مهدى اسلامى، ادسون هنریکه، امین حاج محمدى، سعید مهدى پور، حمید على عسگرى، کاخا کاکاشویلى، حامد پاکدل، احمد کامدار، محمد رحمتى، پیام صادقیان (74 عزیز ابراهیم اف) و امین قاسمی نژاد (57 حسین ابراهیمی)
سرمربی: فرهاد کاظمی
 
پدیده:
مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، آرازدات هارویان، رضا ناصحی، حسن جعفری، کریم احمدی، اکبر ایمانی، میلاد کمندانی، معین عباسیان، محمد علیمردانی(59 یونس شاکری) و حسین مهربان(33 حسین زامهران)
سرمربی: رضا مهاجری
 

تیم فوتبال ماشین سازی در دیداری که حکم بازی مرگ و زندگی را داشت، بازنده شد تا عملا سقوطش به لیگ دسته یک را حتمی کند.
شاگردان فرهاد کاظمی در این دیدار با ارائه یک بازی بسیار ضعیف، لاقیدانه و بی انگیزه نشان دادند که هیچ اهمیتی برای سقوط و بقا قائل نیستند.
در این دیدار اندک تماشاگران این تیم شاهد یکی از ضعیف ترین نمایش های سبزقباهای تبریز بودند تا در پایان با شعار "حیا کن رها کن" دق دلی شان را خالی کنند. شعاری که کمتر در فوتبال تبریز به گوش می رسد.
پاس های اشتباه، عجز در مهار توپ های ساده، تک روی های بی مورد، ضربات کم جان و عدم دوندگی و... تنها بخشی از شاهکار شاگردان کاظمی در این دیدار بود.
شاگردان مهاجری که با 4پیروزی پی در پی خود را به تبریز رسانده بودند، کار راحتی در این دیدار داشتند و هرچه خواستند کردند.
مشهدی ها پس از به ثمر رساندن گل اول بازی بازهم بر روی دروازه اسلامی فشار آوردند تا برد پرگل تری را به دست آورند که همینگونه هم شد و یار تعویضی این تیم (حسین زامهران) دومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند تا کاندیدای بهترین بازیکن میدان شود.
پس از تلاش های 90 دقیقه ای مشهدی ها و راه رفتن های تمام نشدنی ماشینچی ها، سوت داور به صدا درآمد تا ماشین سازی شکست سنگین تری را متحمل نشود.
با این شکست تلخ، باشگاه پر سر و صدای ماشین سازی شهرداری تبریز با هدر دادن 15 میلیارد تومان، سلامی غرا و پر سر و صدا به لیگ دسته اول کرد تا تراژدی چند سال پیش شهرداری در تیمداری حرفه ای تکرار شود.
با این شکست، ماشین 16 امتیازی باقی ماند و پدیده 34 امتیازی شد تا نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.
به نظر نمی رسد که فرهاد کاظمی از این تیم استعفا دهد (چون به حق و حقوقش نمی رسد!!!) ولی استعفای مدیران باشگاه محتمل و منطقی به نظر می رسد.
عادل جعفر موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :