آیت الله رئیسی تأکید کرد
تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از مناطق زلزله زده خراسان رضوی بر لزوم رفع فوری نیازهای اولیه حادثه دیدگان زلزله بویژه در مناطق محروم روستایی، تأکید کرد.
کد خبر: ۴۰۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 08 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از آستان نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر با حضور سرزده در مناطق زلزله زده خراسان رضوی ضمن ابراز همدردی با ساکنان این مناطق از نزدیک در جریان خسارات وارد شده و نحوه کمک رسانی‌های آستان قدس رضوی به زلزله زدگان قرار گرفت.

وی با ابراز همدردی و همدلی با مردم این مناطق، بر لزوم تسریع اقدامات عملیاتی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در رفع مشکلات مردم زلزله زده تأکید کرد و گفت: نهادهای مسؤول باید علاوه بر برنامه‌ریزی برای آغاز بازسازی و ساخت مناسب و مقاوم واحدهای مسکونی آسیب دیده، در راستای رفع نیازهای اولیه و امکانات بهداشتی حادثه دیده‌گان با اهتمام جدی، اقدامات فوری داشته باشند.

تولیت آستان قدس رضوی، حادثه زلزله خراسان رضوی را دردی بزرگ برای مردم خطه خراسان دانست و بیان کرد: بی‌تردید روستاهای زلزله زده به دستان توانای اهالی غیور و مقاوم‌ این خطه بهتر و مقاوم‌تر از پیش ساخته می شود و آستان قدس رضوی در این مسیر کنار مردم است.

آیت الله رئیسی، تدین، تلاش، سخت کوشی، غیرت، همت، ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات را از خصوصیات مردم خراسان برشمرد و افزود: این قبیل حوادث، آزمون الهی برای مردم و مسؤولان بوده، این زلزله برای مردم آزمون صبر، مقاومت و ایستادگی و برای مسؤولان آزمون عمل به وظایف است.

وی با توصیه مردم مناطق زلزله‌زده به صبر و بردباری، یادآور شد: مردم ایران، متحد و یکپارچه هستند و این امر سبب قدرت و اقتدار کشور ما است، امروز نیز حادثه دیدگان این زلزله اطمینان داشته باشند، در برابر مشکلات و مصائب تنها نیستید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار