نماینده ولی فقیه دراستان فارس افزایش جمعیت اتباع بیگانه در شیراز را معضل بزرگ اجتماعی اقتصادی دانست وگفت: ضروری است مسئولان قضایی نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۴۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 28 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله اسدالله ایمانی ظهر پنج شنبه در جلسه جامعه روحانیت بیان کرد: تابلوی هر جامعه ،دستگاه قضایی است وعملکرد دستگاه قضایی نماد کشور به شمار می رود و از همین رو مسئولان دستگاه قضایی باید در برخورد با متخلفان امنیت جامعه را ارتقا دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس وجوداتباع بیگانه در بافت فرسوده واطراف حرم را معضلی جدی اعلام کرد واز مسئولان استان خواست نسبت به تردد اتباع غیر مجاز تلاش بیشتری داشته باشند زیرا جامعه شهری از سکنی اتباع بیگانه در کلانشهر شیراز، شکایات بسیاری دارند.

وی افزایش جمعیت اتباع بیگانه در هر کلانشهری را تهدید وفرصت سوزی اعلام کرد و گفت: چنانچه نتوانیم پراکندگی و افزایش جمعیت آنان را کنترل کنیم در آینده تهدید خواهند شد.

در ادامه جلسه عضوجامعه روحانیت فارس آمار ۳۰۰ تا۴۰۰هزار نفری اتباع بیگانه در شیراز راتکان دهنده دانست.

حجت الاسلام محمدرضایی ازمسئولان امنیتی وقضایی خواست تانسبت به رفع این معضل اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سرقت ۱۰فقره ای در محله سر دزک که در یک هفته انجام شده اشاره کرد وگقت: ضروری است مسئولان قضایی بامتخلفان برخورد جدی تری داشته باشند تا امنیت شیراز ارتقا یابد.

وی ادامه داد: امنیت در شیراز مطلوب است ولی انتظار داریم این موضوع ارتقا یابد.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: متولیان زمین و محافظان اراضی راه را برای تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی باز کرده یا با اغماض و چشم‌پوشی خود باعث شده‌اند در کوه های اطراف شیراز ساخت وساز انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار