با حضور مدیر کل بانوان و خانواده گلستان برگزار شد:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از کارگاه آموزشی" پرورش گیاهان دارویی ویژه رابطین محیط زیست و مدیران مدارس آموزش و پرورش" و دیگر متقاضیان درمرکزبستانه گرگان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 15 April 2017
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از کارگاه آموزشی" پرورش گیاهان دارویی ویژه رابطین محیط زیست و مدیران مدارس آموزش و پرورش" و دیگر متقاضیان درمرکزبستانه گرگان بازدید کرد. 

دکترکلثوم غفاری توران در بازدید ازکارگاه آموزشی کشت گیاهان داروی گفت: محورتوسعه جامعه ، نیروی انسانی است و بانوان بخش عظیمی ازاین نیروی انسانی هستند. 

وی ابراز خرسندی کرد که استفاده از ظرفیت بانوان درحرکت روبه رشد در مناسک مدیریتی، تولید ،اشتغال و مشاغل خانگی در دولت تدبیر و امید بسیار چشمگیر بوده است.

غفاری خاطر نشان کرد: امید است درچشم انداز آینده استان این گام های خرد در زمینه اشتغال با فعالیت وسیع تر و فراوانی بیشتر، تمام استان را فرا گرفته و زمینه اشتغال بیشتربانوان و خانوادها را فراهم نماید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بابیان اینکه کارجوهره انسان است یاد آورشد : در جامعه ای که زندگی می کنیم آسیب های اجتماعی بسیاراست و یکی از مهمترین عوامل این آسیب ها بیکاری و مشکلات مالی است.

وی با اشاره به سرسبزی و حاصلخیزی استان گلستان گفت: خدا را شاکریم که بستر مناسب کشت گیاهان دارویی (آب و هوای مناسب ، خاک حاصلخیز ) در استان ما فراهم است .

غفاری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر مرکز پرورش گیاهان دارویی بستانه ،انجمن گیاهان دارویی استان و دیگر دست اندرکاران این طرح گفت: ضروری است در امر کشت گیاهان دارویی دستگاههای اجرایی ازجمله جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، گردشگری و ... همکاری بیشتری داشته باشند. 

شایان ذکراست: طرح کشت گیاهان دارویی با هدف توانمند سازی زنان روستایی ، بویژه زنان سرپرست خانوار از سال گذشته (95) با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، شرکت گیاهان دارویی بستانه با سازمان جهاد کشاورزی و دفتر امور روستایی استانداری در روستای اسپو محله گرگان به شکل پایلوت اجرا شد و امسال در سه شهرستان علی آباد ، رامیان و گالیکش بسط و گسترش یافته است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار