نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ترساندن دشمن نوعی دفاع است تا او را سرجای خود بنشانیم، چراکه با این ترس، دشمن حساب کار خود را می‌کند./فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد تأكید كرد كه این ارتش بود كه در تمام مأموریت‌ها به بهترین وجه ممكن برای دفاع از انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را كرد.
کد خبر: ۴۰۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 17 April 2017
به گزارش تابناک فارس:نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: ترساندن دشمن نوعی دفاع است تا او را سرجای خود بنشانیم، چراکه با این ترس، دشمن حساب کار خود را می‌کند.
 
ایمانی در ادامه به بحث دفاع از مملکت با تمام توان اشاره کرد و اظهار داشت: با وجودی که در جهاد اِذن و اجازه ولی فقیه و امام شرط است، اما در دفاع این گونه نیست و وظیفه تک تک آحاد جامعه است که از سرزمین اسلام دفاع کنند که نشان دهنده این است که دفاع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با عنوان اینکه برخی به اشتباه می‌گویند بشر نیاز به دفاع ندارد، تصریح کرد: در قرآن کریم و سخنان پیامبر بزرگوار اسلام بارها به مسئله دفاع اشاره شده و به عنوان یک حرکت اصلی در نظام آفرینش و در اجتماعات مطرح می شود.
 
 
وجیه‌الله جمشیدی، فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۸ فروردین‌ماه در دیدار جمعی از فرماندهان این نیرو با آیت‌الله ایمانی،‌ با اشاره به غائله‌های مختلف در اوایل انقلاب در نقاط مختلف كشور گفت:‌ در آن زمان اولین نیرویی كه برای كنترل كردن این آشوب‌ها وارد عمل می‌شد،‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران بود لذا ارتش نخستین پشتیبان برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی همچنین یادآور شد كه در روز ۳۱ شهریور ۵۹ و همزمان با آغاز دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی در همان لحظات اولیه با تركیب نیروهای مردمی به مقابله با نیروهای بعث عراق پرداخت؛‌ نیروهایی كه بنا داشتند تا در عرض یك روز استان خوزستان و در عرض یك هفته نیز كل كشور را فتح كنند اما این كار به دلیل وجود ارتش و تركیب مردمی كه هسته مقاومت را شكل دادند، محقق نشد.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد تأكید كرد كه این ارتش بود كه در تمام مأموریت‌ها به بهترین وجه ممكن برای دفاع از انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را كرد و عرصه دفاع مقدس نیز گواهی این مطلب است كه ما توانستیم از آن پیروز بیرون آییم.
 
وی با بیان اینكه امروز هم ارتش یقیناً با تمام قدرت طبق منویات و تدابیر رهبری حركت كرده و فعالیت‌های دشمن را رصد می‌كند،‌ گفت:‌ كوچكترین حركت دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی قطعاً با پاسخ سخت ارتش مواجه خواهد شد و ما امروز قدر این اقتدار را می‌دانیم و بر خود وظیفه می‌دانیم كه به بهترین شكل ممكن از این كشور دفاع كنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
اقای نماینده بقولی ز تعارف کم کن و بر مبلغ افزا ارتشی ها از همه چیز محروم هستند و هرچه حقوق و مزایا و زمین هست مال از ما بهتران است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار