مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر یکی از پروژه‌های مهم در حوزه مرکز آموزش عالی بوشهر بوده که برای راه‌اندازی آن ۳۰ میلیارد ریال مصوب شده است.
کد خبر: ۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 30 May 2015
تابناک بوشهر: فرزاد رستمی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح  دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر با بیان اینکه اعتبارات حوزه راه‌سازی امسال افزایش می‌یابد، اظهار داشت: طرح‌های راهسازی با تامین اعتبارات لازم امسال تسریع می‌یابد به‌گونه‌ای که کارگاه طرح‌های بزرگراهی در نقاط مختلف امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه باند دوم بزرگراه دالکی به کنارتخته به‌زودی اجرایی می‌شود، افزود: اکنون پیمانکار این پروژه انتخاب شده که به‌زودی با تشکیل کارگاه ساخت این بزرگراه آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه ساخت دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در حال اجرا است افزود: دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر با زیربنای 7 هزار متر مربع در دو فاز اجرا شده که فاز نخست آن چهارهزار متر مربع زیربنا دارد.

رستمی با بیان اینکه این دانشکده در بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است، بیان کرد: دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است که فاز نخست آن مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در ساخت دانشکده معماری و شهرسازی بوشهر تاکنون 70 میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: اکنون برای راه‌اندازی آن 30 میلیارد ریال مصوب شده که نقش مهمی در تجهیز و تکمیل این ساختمان دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار