مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه با اشاره به توقف حدود 10 ماهه احداث مجتمع تجاری "فیروزه"، گفت: مشکل این پروژه تامین منابع مالی است.
کد خبر: ۴۱۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 23 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا وزیری ، در خصوص آخرین وضعیت مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه اظهار کرد: اکنون حدود 10 ماه است که کار عمرانی و اجرایی در این پروژه صورت نمی‌گیرد و پروژه متوقف است.

وی مهمترین مشکل این پروژه را تامین مالی دانست و افزود: متاسفانه شریکی که با ما کار می‌کرد بنیه مالی ضعیفی دارد و این امر اجرای پروژه فیروزه را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه خاطرنشان کرد: جلسات متعددی برگزار کردیم و به دنبال سرمایه‌گذار هستم تا ساخت فیروزه را پیش ببریم.

وزیری میزان هزینه‌ای که تاکنون برای این مجتمع تجاری انجام شده را حدود 40 میلیارد تومان اعلام کرد که سهم سرمایه‌گذار از آن بسیار کم بوده است.

وی معتقد است، برای تکمیل این پروژه حدود 80 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

به گفته این مسئول، پیشرفت فیزیکی کنونی این پروژه حدود 25 درصد است.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه  با بیان اینکه این مجتمع 56 هزار مترمربع زیر بنا دارد و در هشت طبقه احداث می‌شود، یادآوری کرد: سه طبقه مربوط به پارکینگ و مابقی تجاری است.

عملیات احداث مجتمع تجاری فیروزه کرمانشاه از حدود 10 سال قبل در محدوده خیابان مدرس آغاز شد و بعد از مدتی ساخت آن متوقف و دوباره از سال 92 ساخت آن از سر گرفته شد. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار