برای حضور در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام
تابناک: مسئول ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام در استان اصفهان از برگزاری مراسم 14 خرداد در مسجد سید با حضور امام جمعه موقت اصفهان و اعزام 23 هزار نفر به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 31 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، جعفر عسگری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان به تشریح و تبیین برنامه‌های مدنظر ستاد استان اصفهان به منظور برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام پرداخت.

وی در ابتدا با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر مناسبت‌ها و شعائر دینی چون سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) موجب احیای ارزش‌های اسلامی می‌شود، افزود: وظیفه داریم در این راستا با همت مضاعف تلاش کنیم و از امر فرهنگ‌سازی و تقویت گفتمان امام در میان جامعه غافل نشویم.

عسگری در ادامه از تشکیل هفت کمیته اصلی ستاد برگزاری مراسم ارتحال استان اصفهان خبر داد و افزود: مسئول برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استان‌ها با محوریت استانداران شکل گرفته است.

وی ادامه داد: کمیته اعزام افراد به مرقد امام خمینی (ره) با مسئولیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، کمیته اطلاع‌رسانی با مسئولیت صدا و سیمای مرکز استان اصفهان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استانداری، کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ترابری و حمل و نقل با مسئولیت سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، کمیته بهداشت با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و کمیته تبلیغات شهری با مسئولیت شهرداری اصفهان به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام در استان اصفهان تشکیل شده‌اند.

نماینده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در ادامه از اعزام بیش از 23 هزار نفر تحت سهمیه استان اصفهان به مرقد امام راحل خبر داد و افزود: استان اصفهان از لحاظ کمیت در بین استان‌های کشور رتبه نخست اعزام افراد به مرقد را دارا است.

میثم رضوان‌پور عنوان کرد: در حال حاضر تمام برنامه‌ریزی‌ها، ابلاغ‌ها و سهمیه مشخص شده است و ثبت‌نام از آحاد مردم جامعه در پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: به منظور روشنگری و افزایش بصیرت افراد اعزامی طبق برنامه‌ریزی انجام شده یک مبلغ دینی از طلاب و روحانیون معزز در هر اتوبوس مستقر است که پیرامون ابعاد شخصیتی امام راحل مطالبی را بیان می‌کنند.

نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه از تهیه و تولید بیش از 3هزار حلقه سی.دی به زبان انگلیسی و با محتوای دینی برای توریست‌ها با همکاری بنیاد مهدویت اصفهان و رئیس اداره ارشاد اصفهان خبر داد.

مسئول ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام استان اصفهان در پایان از برگزاری مراسمی در روز 14 خرداد با حضور آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران در مسجد سید اصفهان خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار