مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از امتیازات و افتخارات کشور در واقع وجود مراکز علمی و فرهنگی برای ایجاد رشد و توسعه است.
کد خبر: ۴۱۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 04 May 2017
 به گزارش خبرنگار تابناک؛ حجت‌الاسلام رحیم جعفری در مراسم گرامیداشت مقام معلم که  در تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه معلم بالاتر از آن است که بنده و امثال ما که بضاعتی در این زمینه ندارند، صحبتی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با یادآوری اینکه مصادیق مقام معلم واضح است، افزود: علم فی‌نفسه دارای حقیقت انتزاعی و ذاتی است و فعالیت‌های علمی و هنری مراکز آموزشی در صورتی می‌تواند تاثیزگذار باشد که با توجه به امکانات و نیاز سنجی‌ها حرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: مراکز علمی استان کرمانشاه با وجود نیازمندی‌های مراکز علمی، اما هنوز در راستای بررسی معضلات و نیازهای آنان تلاشی نشده است،و امیدورایم تسهیلات و امکانات دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی استان باحمایت مسؤولان برای خدمت‌گزاری به این قشر انسان‌ساز جامعه، تامین شود.

این مسؤول ظرفیت عمومی مراکز علمی و کاربردی استان را بستر خوبی برای فعالیت پرسنل این مراکز دانست و گفت: بسیاری از عوامل در طول سال از  امکانات این مراکز در راستای رشد علمی خود بهره گرفته‌اند و اکنون در سطوح تحصیلات تکمیلی تلاش دارند.

وی با اشاره به اینکه علم فی‌نفسه دارای حقیقت انتزاعی و ذاتی است، خاطرنشان کرد: در شرایطی فعالیت‌های علمی و هنری مراکز آموزشی ما در جامعه می‌تواند تاثیزگذار باشد که با توجه به امکانات و نیاز سنجی‌ها حرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراکز علمی کاربردی باید با رشد فرهنگ استان همسو باشد و ما نیز در حد توان کمک می‌کنیم تا توسعه بیشتری در این زمینه ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار