شهردار اردبیل از پخش زنده مسابقه والیبال ایران و مالزی در پارک معلم شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 05 May 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه آماده‌سازی محل پخش زنده مسابقات والیبال در پارک معلم گفت: این اقدام با هدف ایجاد شورونشاط در بین شهروندان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت سالن رضازاده فقط شش هزار نفر است و استقبال از مسابقات والیبال امیدهای آسیا قابل توجه بوده، محلی برای پخش زنده مسابقات در پارک معلم اردبیل تدارک دیدیم.

شهردار اردبیل برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا را فرصت مطلوبی برای ایجاد شورونشاط عمومی دانست و تأکید کرد: این رویداد ورزشی توانسته در بین جوانان شورونشاط قابل‌توجهی به وجود آورد.

لطف‌اللهیان با تأکید به اینکه شهرداری اردبیل خود را محدود به فعالیت‌های عمرانی نمی‌داند، اضافه کرد: این مجموعه از تمامی برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر حمایت کرده است.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات والیبال امیدهای آسیا برای معرفی پتانسیل‌های گردشگری اردبیل تأکید کرد: لازم است توان گردشگری ورزشی استان در فرصت مسابقات از طریق تمامی نهادهای فرهنگی معرفی شود.

شهردار اردبیل اضافه کرد: با توجه به حمایت و حضور قابل توجه شهروندان در اولین بازی تیم والیبال امید ایران پیش‌بینی می‌شود، مسابقه دوم این تیم نیز با استقبال کم‌نظیر مردم اردبیل همراه شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار