کارشناس امور فرهنگی و مذهبی:
کارشناس امور فرهنگی و مذهبی گفت: کار داوطلبانه کسانی که در طرح طاهرین مشارکت دارند بسیار نیکو، پسندیده و ارزشمند است و باید در مسیر ترویج این طرح در سراسر کشور تلاش شود.
کد خبر: ۴۱۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 05 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام سیدمهدی واعظ‌موسوی در  اولین کارگاه آموزشی طرح طاهرین که در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی قلم برگزار شد، اظهار داشت: صفحه‌ای در قرآن کریم نیست که مبدا در آن بیان نشده باشد و این کتاب آسمانی به تمامی نیازهای انسان از حیات تا ممات پاسخ داده است.
وی افزود: مرگ آخرین مرحله یک انسان در زمان حیات موقت و آغاز حرکت در سرای آخرت است و مومنان و مسلمانان طبق سنت‌ها و آئین‌های اسلامی میتان قبل از دفن تسغیل، طواف و تلقین می‌شوند.
کارشناس امور فرهنگی و مذهبی اجرای طرح طاهرین توسط سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد را گامی مثبت در مسیر مشارکت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: حضور داوطلبان مشارکت کننده در این طرح اقدامی مثبت و موثر بوده و نباید این کار به عنوان شغل برای این افراد در نظر گرفته شود و باید نگاهی فراتر از یک شغل بر این کار داشته باشد.
واعظ‌موسوی تصریح کرد: مرگ رنج‌آورترین لحظه برای خانواده، بستگان، دوستان و اطرافیان آن کسی است که دار فانی را وداع کرده است.
وی تاکید کرد: کار داوطلبانه کسانی که در طرح طاهرین مشارکت دارند بسیار نیکو، پسندیده و ارزشمند است و باید در مسیر ترویج این طرح در سراسر کشور تلاش کنیم و مرگ برای همه ما خواهد بود و نباید ترسی از آن داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار