فرمانده انتظامي استان گفت: رشته ارتباط جانبازان با عالم خاک قطع نشده است تا بمانند و پيام شهيدان را فرياد کنند و نشانه ای باشند براي نسل هايي که دوران مبارزه را نديده اند.
کد خبر: ۴۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، به منظور تکريم و ارتقای منزلت جانبازان گرانقدر و اشاعه فرهنگ ايثار و جهاد و شهادت، سردار "منوچهر امان اللهي" فرمانده انتظامی استان، سرهنگ "معصوم علی کاکایی" معاون نيروی انساني انتظامی استان، سرهنگ "رضا شيرزادی" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه و رئيس اداره ايثارگران با خانواده هاي جانباز صد درصد "کرم اله دادگر" و جانباز 55 درصد "حسينعلي صفایی" دیدار کردند.

سردار امان اللهی در این دیدار اظهار کرد: رشته ارتباط جانبازان با عالم خاک قطع نشده است تا بمانند و پيام شهيدان را فرياد کنند و نشانه اي باشند براي نسل هايي که دوران مبارزه را نديده اند.

وي افزود: جانبازان با ايستادگي خود فرهنگ شهيدان را زنده نگه داشته اند و به جامعه درس ايمان، اميد و مقاومت مي دهند و به عنوان مروّجان معنويت، مسئوليتي خطير و مهم دارند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: هرچند جانبازان سرافراز کشور با مشکلات عديده ناشي از مجروحيت جنگي مواجه هستند، اما در راه دين و دفاع از ارزش ها به اين مقام رسيده اند و توشه اي پربار براي آخرت خود اندوخته اند.

سردار امان اللهي تصريح کرد: فرزندان و همسران جانبازان وظيفه سنگيني برعهده دارند و با حفظ روحيه آنان، در راه حفظ ارزش هاي ديني و انقلابي خدمت کرده اند.

وي در پايان به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اشاره داشت و گفت: ايشان در يکي از بيانات خود فرموده اند: (( جانبازان ما هنوز در ميدان مقاومت و ايستادگي هستند. عزيزان جانباز بدانند که مبارزه ي آنها ادامه دارد. جانبازان ما، در تمام دوران جانبازي در حال مجاهتند. اين فضيلت مخصوص آنها و کسان و همسران و خانوادهايشان است تا وقتي که ان شاءالله سلامت و عافيت پيدا کنند)).
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار