جشنواره شهید مطهری؛
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که «جشنواره شهید مطهری فرصت مناسبی برای بازنگری سیستم های آموزشی حاکم بر دانشگاه است»، تصریح کرد: در هفته آموزش و از فرصت برگزاری این جشنواره برای بررسی چالش ها و مشکلاتی که در حیطه آموزش وجود دارد، استفاده می کنیم.
کد خبر: ۴۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 09 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، دکتر توکل افشار در نشست خبری که با حضور روسای دانشکده های دانشگا علوم پزشکی مشهد برگزار شد، افزود: آموزش در علوم پزشکی از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است،زیرا که یکی از مهمترین مأموریت های ما ارایه خدمات مناسب است.

وی افزود: زیربنا و پایه ارایه خدمات مناسب، آموزش مطلوب و ایده آل است و اگر بتوانیم در این زمینه موفق باشیم، بطور حتم خدمات خوبی هم در حیطه بهداشت، درمان و سلامت جامعه ،ارائه خواهیم داد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به برگزاری جشنواره شهید مطهری از ۱۴ تا ۱۹اردیبهشت ماه همزمان با هفته آموزش، خاطر نشان کرد:از اقداماتی که در این هفته انجام می شود، انتخاب برگزیدگان در حیطه آموزشی است و این مراسم روز ۵شنبه در 
تالار چمران بیمارستان قائم(عج) با حضور دکتر عین اللهی، معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار می شود.

وی گفت: ۱۹اردیبهشت ماه، اعضای هیأت علمی برتر در حیطه آموزشی را از دانشکده های مختلف و نیز گروه های برتر آموزشی که بر اساس شاخص های استانداردی که  از سوی مدیریت توسعه تعریف شده و دانشجویان برتر آموزش در مقاطع تحصیلات تکمیلی و علوم پایه را معرفی خواهیم کرد .

دکتر توکل افشار، قدردانی از اساتید بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی مشهد را یکی دیگر از برنامه های هفته آموزش عنوان کرد و افزود: از اعضای هیأت علمی که ارتقاء رتبه پیدا 
کرده اند ، نیز تقدیر می شود و باید توجه داشت که ارتقاء رتبه یکی از فرآیندهایی است که 
با فعالیت های اعضای هیأت علمی ارتباط دارد.

وی با بیان این که «همزمان با برگزاری جشنواره شهید مطهری، رقابتی بین دانشگاه های کشور در سطح آموزش در وزارت بهداشت  اتفاق می افتد و فرآیندهای برتر آموزشی انتخاب می شوند»، اعلام کرد: امسال سه فرآیند برتر از دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخاب شد که یکی مربوط به دانشکده دندانپزشکی و دو فرآیند هم به دانشکده پزشکی اختصاص داشت.

دکتر توکل افشار  به برگزاری یادمان آموزشی استاد دکتر محمد قریب از امسال اشاره کرد و افزود: بر این اساس ۵ نفر از اساتید کشور لوح این یادمان را دریافت کردند که دکتر مکارم از دانشکده دندانپزشکی مشهد یکی از این اساتید بودند که به این افتخار دست یافتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار