سرپرست امور مالی شهرداری شاهرود خبر داد
سرپرست امور مالی و درآمد شهرداری شاهرود گفت: یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار فاز یک در طرح ترافیکی شاهرود بوده است.
کد خبر: ۴۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین کریمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به طرح ترافیکی شهر شاهرود اظهار کرد: یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار فاز یک در طرح ترافیکی شاهرود بوده است.

وی با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات ترافیکی در هرسال حق مسلم شهرداری‌هاست، بیان کرد: طی امضای موافقت‌نامه با سازمان مدیریت، ۷۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ترافیکی با اولویت جرایم با اصلاح هندسی، بهسازی معابر، هوشمندسازی و سامانه ترافیک مبادله شده است.

سرپرست امور مالی و درآمد شهرداری شاهرود گفت: از ۷۳۰ میلیون تومان اعتبار 230 میلیون تومان اعتبار دولتی اختصاص پیدا کرده است.

کریمی با اشاره به اینکه طبق تأکید استانداری سمنان، خریداری دوربین‌ها و مناقصه انجام شده است، افزود: از مبلغ یک‌میلیارد و 390 میلیون تومان، ۶۴۰ میلیون تومان اختصاص یافته و بقیه از منابع شهرداری در راستای خرید تجهیزات فاز یک و ساختمان مانیتورینگ هزینه شده است.

زیرساخت‌های پروژه طرح ترافیکی شاهرود آماده است

وی با اشاره به اینکه زیرساخت کل پروژه ترافیکی فراهم شده است، بیان کرد: در فاز یک کلیه تجهیزات خریداری شده است.

سرپرست امور مالی و درآمد شهرداری شاهرود با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای عمرانی هزینه شده است، اظهار کرد: یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از کل اعتبار برای خرید تجهیزات بوده است.

کریمی با تقدیر از شهردار شاهرود که در این وضع اقتصادی حامی پروژه بوده است، از مسؤولان اختصاص اعتبارات ترافیکی را خواستار شد و عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان بتوانیم این پروژه بزرگ را به سرانجام برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار