دفتر دانشگاه شیراز در دانشگاه صنعتی درسدن آلمان راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۲۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 11 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران :ابراهیم گشتاسبی راد سرپرست دانشگاه شیراز که در قالب هیأت علمی- دانشگاهی ایران به کشور آلمان سفر کرده بود گفت: این دفتر با هدف معرفی پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه شیراز به دانشگاه صنعتی، درسدن آلمان راه اندازی شده است.
 
وی افزود: انجام پژوهش‌های مشترک، استفاده از امکانات ویدئو کنفرانس با هدف استفاده از دانش اساتید آلمانی، و دسترسی اساتید به دانش روز جهان با کاربری مشترک برای هر دو دستگاه افتتاح شده است.
 
سرپرست دانشگاه شیراز تصریح کرد: به زودی دفتر همکاری مشترک دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی در سدن آلمان، در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز گشایش می‌یابد.
 
گشتاسبی راد گفت: دانشگاه شیراز با هشت دانشگاه و موسسه تحقیقاتی آلمانی دارای تفاهم نامه همکاری مشترک است و در سفر اخیر با توجه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه شیراز، مذاکراتی درخصوص امضای تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه شیراز و دانشگاه بُن کشور آلمان انجام شد.
 
وی بیان کرد: از سوی دانشگاه شیراز، پیشنهاد برنامه سه جانبه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مسلمان غیرایرانی برای تحصیل در دانشگاه شیراز در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه و مورد استقبال مسئولان موسسه DAAD قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار