دبیر ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان گفت: به‌منظور تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با قیمت مناسب پنج روز مانده به ماه مبارک رمضان در محل دایمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 01 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، ناصر حیدری‌پوری ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: کالاهای مورد نیاز شامل مواد پروتینی، مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، خرما، روغن، حبوبات و شیرینی به قیمت مناسب در این نمایشگاه عرضه می‌شود و به میزان مورد نیاز نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: نظارت ویژه بر عرضه کالاها با قیمت مصوب انجام می‌شود و کیفیت کالاها نیز به دقت مورد توجه است تا نمایشگاه به محلی برای عرضه محصولات با کیفیت پایین تبدیل نشود.

به گفته دبیر ستاد تنظیم باز هرمزگان، علاوه بر نمایشگاه ضیافت فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی در غرفه‌های سطح شهر نیز در دستور کار است که به عنوان مصوبه جلسه اجرایی می‌شود.

حیدری‌پوری همچنین گفت: برابر گزارش مدیریت غله و بازرگانی منطقه شش کشور، سال گذشته یک میلیون و 400 هزار تن گندم وارد کشور شده است اما در سال‌ جاری تاکنون هیچگونه واردات نداشته‌ایم و ذخیره گندم تا شش‌ماه تامین است.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین با اشاره به واردات سایر کالاها در سال 93 به واردات شکر به میزان 48 هزار تن، روغن خام 186 هزارتن و برنج کانتینری هندی به میزان 105 هزار تن اشاره شد.

شایان ذکر است در این نشست همچنین مقرر شد با توجه به ذخیره 152هزار تن سیب قرمز از سوی اتحادیه تعاونی روستای استان  که از ذخیره نوروز باقی مانده است طرح محدویت توزیع سیب درختی اعمال شود تا این میزان سیب که از مجموع 411 تن امکان توزیع و فروش را پیدا نکرده بود به قیمت مناسب و پایین‌تر از نرخ رایج به فروش برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار