مدیر کانون تخصصی مهدی منتظر(عج) در کرمانشاه گفت: اهداف مهم اجرای برنامه‌های معنوی مهدویت در حقیقت ارتباط و آشنایی با شخصیت منجی عالم بشریت برای تقویت معرفت‌شناسی و تعجیل در فرج حضرت مهدی موعود(عج) است که نیازمند تلاش همگانی است.
کد خبر: ۴۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 12 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس  رضا فرخ‌شاهی در مراسم جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) که در مجتمع فرهنگی تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، 

اظهار داشت: فعالیت‌های مجموعه 313 یار موعود(عج) به عنوان طرح کشوری و بین‌المللی شناخته شده که تاکنون خدمات ارزشمندی را در راستای معرفت‌شناسی و مباحث معنوی 
مهدویت در جامعه ارائه داده و دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

مدیرکانون تخصصی مهدی منتظر(عج) در کرمانشاه به رویات ارزشمندی از ائمه اطهار در خصوص مباحث مهدویت اشاره و بیان کرد: امام صادق(ع) در این خصوص روایت زیبا و 
ارزشمندی دارند مبنی بر اینکه اگر دوران حضرت مهدی(عج) را درک می‌کردم در واقع همه عمر در خدمت حضرت موعود(ع گام بر می‌داشتم، بنابراین با توجه به این سخنان گهربار ائمه معصوم(ع)، همه افراد با هر چه در توان دارند باید در ایجاد شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) تلاش کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دوره‌های تخصصی کانون 313 یار موعود در استان کرمانشاه مبنی بر مهدویت، شناخت اعلایم و شرایط ظهر منجی عالم بشریت، فواید انتظار، 
معرفت‌شناسی مهدویت،‌ ویژگی منتظران واقعی و آشنایی با مباحث معنوی مهدویت اشاره کرد.

مدیرکانون تخصصی مهدی منتظر(عج) تصریح کرد: ویژه برنامه استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به صورت 10 روزه و با حضور خادمان آستان قدس 
رضوی هر ساله با همت این دستگاه اجرایی در استان کرمانشاه انجام می‌شود و مورد استقبال فراوانی قرار می‌گیرد.

فرخ‌شاهی بیان کرد: سال قبل در 170 نقاط گوناگون در منطقه، پرچم حرم مطهر حضرت شمس‌الشموس(ع) برای زیارت دلدادگان و شیفتگان امام رئوف(ع) آورده شده که ضمن ایجاد 

اتحاد بین مذاهب شیعه و سنی مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و آنان که در این مراسم معنوی کانون مهدویت را همراهی می‌کنند در ثواب آن هم به عنوان ذخیره دنیا و آخرت سهیم هستند.

این مسؤول به برگزاری همایش سادات عظیم‌الشان کرمانشاهی توسط کانون تخصصی مهدی منتظر(عج) اشاره و تاکید کرد: اجرای این مراسمات معنوی در واقع تجلی‌گر عشق به اهل بیت و امامان معصوم(ع) در کشور و استان است. 

وی با یادآوری اینکه حامیان بسیاری از نظر مسائل مالی و معنوی در این حرکت گسترده در کانون تخصصی مهدی منتظر(عج) سرمایه‌گذاری می‌کنند، ادامه داد: خواستار حمایت از سوی ولایت‌مدارن علاقمند به موضوعات مهدیت در برگزاری بهتر این حرکت معنوی هستیم.

مدیرکانون تخصصی مهدی منتظر(عج) گفت: افراد می‌توانند حمایت خود را در عرصه‌های مختلف مباحث مهدویت با وجود ظرفیت عظیم آن در این راستا ارائه کنند و گام‌های مثبتی در این زمینه بردارند.

این مسؤول تصریح کرد: تجمع حامیان کانون مهدویت در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین که به صورت کشوری و بین‌المللی است با تدارک برنامه‌های گوناگون فرهنگی در این ایام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سایت مهدویت به 17 زبان دنیا در زمینه  مباحث دینی انتظار و معرفت‌شناسی نسبت به حضرت مهدی(عج) به جامعه خدمات موثری ارائه می‌دهد.

فرخشاهی گفت: در نیمه شعبان به نوعی جذب عوامل انسانی در کانون تخصصی مهدی منتظر(عج) انجام می‌گیرد، همچنین اجرای مراسمات فرهنگی و آزمون‌های مهدویت برای ارائه مدارک از دیگر برنامه‌های این دستگاه اجرایی است.

مدیرکانون تخصصی مهدی منتظر(عج) افزود: حامیان مالی بسیاری در تامین هزینه‌ها و اجرای مراسمات مهدویت ما را یاری می‌کنند که بخش اعظم  آن توسط مشارکت‌های مردمی تهیه می‌شود.

فرخ‌شاهی یادآور شد: اهداف این مراسمات و برنامه‌های معنوی در حقیقت ارتباط و آشنایی با مباحث مهدویت و امام زمان(عج) در راستای تعجیل در فرج حضرت مهدی موعود(عج) است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه باید بحث انتخابات را جدی بگیریم تا با وجود شرایط فضای سیاسی و اجتماعی انتخابات شایسته‌ای محقق شود، اظهار داشت: انتخاب سالم و با بصیرت در واقع دل حضرت مهدی(عج) را خشنود می‌کند، هرچند کاندیداها مورد تایید نظام و مقام معظم رهبری هستند، اما  اگر بهترین را انتخاب کنیم حضرت مهدی(عج) را شاد کرده‌ایم، همچنین سرنوشت بهتری در چهار سال آینده رقم می‌خورد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار