عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری برای دسترسی شهروندان تهرانی به ارتباطات باند پهن اینترنت در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 01 June 2015
به گزارش واحد مرکزی خبر مراسم آغاز این طرح عملیاتی، مدیر عامل شرکت ایرانیان نت به عنوان شرکت عامل اجرای طرح اتصال فیبر نوری به منازل گفت: اپراتور چهارم کشور عملیات اجرایی شبکه دسترسی فیبر نوری شهر تهران را در فاصله کمتر از یک ماه پس از کرج آغاز کرده است و نمایشگاه بین المللی به عنوان نقطه ای راهبردی در استفاده گسترده از باند پهن در اولویت اجرای این شبکه قرار دارد.

محسن باقری چناری افزود: اتصال به شبکه فیبر نوری به منزله داشتن قابلیت دسترسی کاربران به سرویس های داده با سرعت های بالا ، سرویس های ویدئویی و سرویس های تعاملی در منازل است. 

وی گفت: اپراتور چهارم، اجرای شبکه در هفت شهر بزرگ کشور را در دستور کار خود دارد که با انجام عملیات اجرایی آنها حدود 500 هزار پُورت دسترسی با اولویت کاربران سازمانی فراهم می شود و سایر شهرهای کشور در اولویت بعدی قرار دارند. 

باقری چناری با اشاره به مزیت های شبکه باند پهن تاکید کرد: با اتمام عملیات اجرایی و ایجاد شبکه دسترسی فیبر نوری بسیاری از سرویس ها از قبیل اینترنت پرسرعت، شبکه های ویدئویی، تلویزیون کابلی ، آموزش مجازی ، دولت الکترونیک و سایر خدمات و سرویس های نیازمند باند پهن معنی پیدا می کند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار