فرمانده انتظامی شهرستان گفت: پلیس کرمانشاه برای اجرای بزرگترین رویداد امنیتی سال آماده است.
کد خبر: ۴۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " رضا شیرزادی" در جلسه ای که  در ستاد انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور فرماندهان، مدیران و معاونت ها برگزار شد، گفت: همسو با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سه بُعد قبل، حین و بعد از انتخابات با توجه به تجربه تامین امنیت انتخابات قبلی آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم را داریم و با هرگونه تخلف و قانون شکنی به شدت برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشارکت کارکنان و خانواده های آنها همگام با مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 
ماه افزود: به فضل الهی مردم غیور و ولایت مدار کرمانشاه در 29 اردیبهشت ماه با حضور پر رنگ خود در پای صندوقهای رای همچون گذشته حماسه ای دیگر رقم خواهند زد.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: برای برقراری نظم و امنیت انتخابات تمامی تمهیدادت لازم اندیشیده شده است و در این راستا علاوه بر کارکنان کارآزموده و با تجربه انتظامی شهرستان، از ظرفیت بسیج و کارکنان ستاد انتظامی استان نیز استفاده می شود.

وی در خصوص رسیدگی به شکایات و مراجعات شهروندان در ایام انتخابات گفت: طوری برنامه ریزی شده است که در طول انتخابات هیچ خللی در امر رسیدگی به امورات جاری  و روزانه کلانتری ها صورت نگیرد.

در ادامه سرهنگ شیرزادی از آموزش کامل تمامی کارکنانی که در تامین امنیت انتخابات حضور دارند خبر داد و گفت: مامورانی که برای محافظت و تامین امنیت صندوقهای رای انتخاب شده اند از مجرب ترین و کارآزموده ترین نیروها هستند.

وی از سرکشی مداوم افسران ارشد از شعب اخذ رای در طول انتخابات خبر داد و گفت: تعداد 277 شعبه اخذ رای روستایی و 450 شعبه اخذ رای شهری برای دسترسی آسان شهروندان توسط متولیان امر در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار