مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با تأكید بر اهمیت توجه به نقش فضای مجازی در انتخابات گفت: رأی‌دهندگان از رسانه و فضای مجازی به‌عنوان کانال ارتباطی تأثیرگذاری استفاده می‌کنند و فضای مجازی نباید جولانگاه افراد مغرض شود.
کد خبر: ۴۲۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 18 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه با تأكید بر اهمیت مشاركت گسترده در انتخابات از مردم استان فارس خواست با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام و انقلاب بزنند.

وی، انتخابات را یکی از راه‌های تجلی افکار عمومی دانست و افزود: رأی‌دهندگان از رسانه و فضای مجازی به‌عنوان کانال ارتباطی تأثیرگذاری استفاده می‌کنند و فضای مجازی نباید جولانگاه افراد مغرض شود و مسئولان با نظارت و کنترل فضای مجازی در انتخابات از سوءاستفاده افراد مغرض جلوگیری کنند.

مهرابی همچنین بر این نكته تأكید كرد كه در جامعه ما حق رأی، یکی از حقوق مسلم مردم است و این حق موجب رونق ارتباطات عمیق‌تر سیاسی و گرایش افکار عمومی به تعهدات هرچه بیشتر شهروندان شده است که این امر تغییرات مثبتی را در ظرفیت‌های و قابلیت‌های نظام اجتماعی ایجاد کرده است.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: این مسئله نشانه رشد و بالندگی جامعه ماست که به آرای عمومی و مشارکت مردمی اعتقاد ویژه‌ای دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار