فرماندار ویژه جهرم از برگزاری همایش جذب سرمایه گذار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 02 June 2015

تابناک فارس:علیرضا صحراییان با اشاره به اینکه شهرستان جهرم پتانسیل فراوانی برای توسعه و پیشرفت دارد، گفت: این شهرستان از گذشته همواره در مباحث مختلف دارای جایگاه برتر در کشور بوده و امروز هم شاهد تاثیر گذاری این شهرستان در استان فارس هستیم.

وی ادامه داد: یکی از اولویت های ما در شهرستان جهرم به اتمام رساندن پروژه های نیمه کاره عمرانی است و با توجه به تجربیات خود در حوزه های عمرانی می توان در این بخش موفق بود.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام که درصد پیشرفت مناسب دارند باید هرچه سریعتر به اتمام برسد زیرا در توسعه اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.

صحراییان افزود: بیشتر پروژه ها در حوزه راه و دوبانده کردن مسیر شیراز به جهرم و جهرم به لار است که با توجه به وضعیت جغرافیایی این مسیر در توسعه فارس تاثیر گذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز شهرستان جهرم خشکسالی است، گفت: با تمرکز بر روی پروژه آبرسانی از سد سلمان فارسی به جهرم می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکید کرد: زمانیکه ما زیر ساختهای آماده و کامل داشته باشیم توسعه اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

صحراییان در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت های مناسب سرمایه گذاری در شهرستان جهرم، گفت: پتانسیل های فراوان در شهرستان جهرم و فعالین اقتصادی موفق این شهرستان باعث شد که به طور ویژه بر مباحث فعالیت های بخش خصوصی در جهرم تمرکز کنیم.

وی یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده در سال جاری همایش بزرگ جذب سرمایه گذار را در شهرستان جهرم برگزار خواهیم کرد.

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار