فرماندار شهرستان اقلید گفت: 62 هزار نفر ازمردم این شهرستان از 72 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری پای صندوق های رای حاضر شدند و مشارکت 86 درصدی را در تاریخ پرافتخار منطقه خود ثبت کردند.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 21 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:صالح مشتاقی لار افزود: برگزاری انتخابات در اقلید روند قانونی و مطلوبی داشت ودر نهایت سلامت برگزار شد.
فرماندار اقلید گفت: مردم و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان، فرایند برگزاری انتخابات را عادلانه، منظم و همراه با آرامش توصیف کرده اند.
وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، حجت الاسلام حسن روحانی 35هزار و 272رای، سید ابراهیم رئیسی 24 هزار و 846 رای، سید مصطفی آقا میرسلیم 642 رای و سید مصطفی هاشمی‌ طبا 272رای را کسب کردند.
مشتاقی لار ادامه داد: با پایان شمارش آرای شعب اخذ رای در شهر اقلید، پنج عضو اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اقلید و 2 عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی بیان کرد: محمدجواد میرقادری با پنج هزار و 196 رای، کاووس درویشی بهلولی با چهار هزار و 285 رای، محمدجواد یزدانی با چهارهزار و 137 رای، نوراله عباس نژاد با سه هزار و 893 رای، حجت اله شریفی با سه هزار و 380 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.
فرماندار اقلید ادامه داد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی اقلید همچنین غلامرضا بزرگی با سه هزار و 241 رای و محمد عابدی با سه هزار و 108 رای، به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.
شهرستان اقلید در فاصله 267 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است .
انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار