فرماندار شیراز با اعلام اسامی نهایی منتخبین شورای شهر شیراز در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گفت: 12 کاندیدای لیست امید به شورای شهر شیراز راه یافتند.
کد خبر: ۴۲۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 22 May 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حیدر عالیشوندی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 13 عضو شورای شهر شیراز، 12 نفر از لیست امید و یک نفر از ائتلاف پیشرفت و خدمت اصولگرایان به شورای پنجم راه یافتند.

وی افزود: سیداحمدرضا دستغیب با ۱۰۱۶۰۹ رای، لیلا دودمان با ۹۰۶۲۴ رای، عبدالرزاق موسوی با ۷۸۶۴۸ رای، نوذر امامی با ۷۸۱۶۰ رای، سیروس پاک‌فطرت با ۷۵۸۰۸ رای، سولماز دهقانی با ۷۲۰۶۵ رای، ابراهیم صبوری با ۶۸۱۲۵ رای، نواب قائدی با ۶۶۹۲۲ رای، علی ناصری با ۶۴۸۳۵ رای، قاسم مقیمی با ۶۲۸۶۷ رای، سینا بنی‌زمانی با ۶۲۷۳۴ رای، احمد تنوری با ۶۱۸۱۳ رای، و مهدی حاجتی با ۵۹۴۹۸ رای، 13 کاندیدای منتخب شورای شهر شیراز هستند.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: آقایان سعید نظری با ۵۵۲۴۵ رای، علی راستگو با ۴۳۷۳۹ رای، محمدتقی تذروی با ۴۱۵۶۶ رای، سیدکمال پاک‌فطرت با ۴۱۲۸۹ رای، محمدرضا هاجری با ۳۸۸۶۲ رای و رضا محمدیان با ۳۴۶۰۶ رای، و همچنین خانم زهرا یقطین با ۳۳۹۲۶ رای، اعضای علی‌البدل شورای شهر شیراز را تشکیل می‌دهند.

فرماندار شیراز  با بیان اینکه نتایج نهایی انتخابات طی صورت‌جلسه‌ای به هیئت نظارت ارسال شده است، افزود: معترضین دو روز برای اعلام اعتراض فرصت دارند و هیئت نظارت استان فارس نیز طی ۱۵ روز شکایات را بررسی و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

به گزارش فارس، از جمع 13 نفره راه یافته به شورای شهر شیراز، تنها سیروس پاک‌فطرت از ائتلاف پیشرفت و خدمت وابسته به اصولگرایان شهر شیراز بوده و 12 نفر باقی همگی از لیست امید به شمار می‌روند.

در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز، 554 کاندیدا با یکدیگر رقابت کردند و از میان آنها تنها 13 نفر به پارلمان محلی راه یافتند که بیشترین آرا متعلق به احمدرضا دستغیب با بیش از یکصد هزار رای و کمترین آرا نیز متعلق به مهدی حاجتی با قریب به 60 هزار رای بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار