با حضور میهمانان خارجی از 30 کشور جهان:
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری همایش بین‌المللی سفیران آفتاب در روز نیمه شعبان خبرداد.
کد خبر: ۴۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 02 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی «سفیران آفتاب»، اظهار کرد: این همایش با حضور فرهیختگان، طلاب، اساتید، دانشجویان و مبلغین مهدوی از 30 کشور جهان و با همکاری جامعه‌المصطفی العالمیه از ساعت 17 الی 19 در روز نیمه شعبان(سیزدهم خرداد ماه) و در سالن عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلیمن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به دلیل جایگاهی که دارند و اینکه سال‌های زیادی همراه امام خمینی(ره) بودند، در همایش «سفیران آفتاب»  سخنرانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران موضوع همایش بین‌المللی «سفیران آفتاب» را انقلاب اسلامی، امام، انتظار عنوان کرد و افزود: محوریت این همایش تبیین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در صدور ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه تشریح برنامه‌های این همایش گفت: از 60 زبان دان حوزه مهدویت که در یک سال اخیر در مسجد مقدس جمکران با ما همکاری داشتند تجلیل خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه محصولات فرهنگی متنوعی به چندین زبان خارجی در همایش «سفیران آفتاب» عرضه خواهیم کرد، اذعان داشت: شخصیت و ویژگی‌های امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) در بروشوری با عنوان «موعود مهربان» و تاریخچه مسجد مقدس جمکران به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو ترجمه شده است که در اختیار مهمانان همایش «سفیران آفتاب» قرار خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار