رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک استان قم خبر داد:
رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک استان قم با اشاره به تعیین 140 هکتار پارکینگ برای مسیرهای منتهی به جمکران گفت: این پارکینگ‌ ظرفیت 35 هزار دستگاه خودروی سواری و 2500 دستگاه اتوبوس را دارد.
کد خبر: ۴۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 02 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری با اشاره به فرارسیدن میلاد امام زمان (عج) و تقارن آن با شب چهارشنبه گفت: اقدامات لازم ترافیکی در ایام تعطیلات اتخاذ شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک استان قم با اشاره به آغاز آماده‌باش دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل و ترافیک افزود: از ساعت هفت صبح امروز طرح‌ها و محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 140 هکتار پارکینگ و پارک‌سوار برای مسیرهای منتهی به جمکران در نظر گرفته شده، تصریح کرد: این پارکینگ‌ ظرفیت 35 هزار دستگاه خودروی سواری و 2500 دستگاه اتوبوس را دارد.

دلاوری اضافه کرد: پارکینگ‌ها در مسیرهای بلوار انتظار، بلوار ظهور و بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع شده‌اند.

معاون استاندار قم همچنین سرویس‌دهی اتوبوسرانی و تاکسیرانی به زائرین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نیروهای حمل و نقل استان در این ایام به صورت آماده‌باش هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم در ادامه با اشاره به فرارسیدن 14 خرداد و برگزاری مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب، حرکت هموطنان به سوی حرم مطهر امام‌خمینی(ره) در روز سه‌شنبه و بازگشت ایشان در روز جمعه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه بسیاری از کاروان‌ها در قم نیز اقامت خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تدابیر ترافیکی لازم برای میزبانی از زائرین فراهم شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک استان قم همچنین واقع شدن قم در شاهراه مواصلاتی کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اکیپ‌های مختلف راه و شهرسازی و نیروی انتظامی در محورهای استان مستقر هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار