باغ کودک در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون پرورش فکری کودک و نوجوان فارس افتتاح شد.
کد خبر: ۴۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 25 May 2017
تابناک فارس به نقل از مهر :عصر پنجشنبه همزمان با گردهمایی مربیان، مربیان مسئول، کارشناسان و کارکنان کانون پرورش فکری فارس که به میزبانی شیراز برپاست با حضور معاون فرهنگی کانون پرورش کشور، باغ کودک شیراز افتتاح شد.

مدیرکل کانون پرورش فارس پیرامون این باغ در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: باغ کودک شامل ۲ آلاچیق بزرگ در فصای سبز مرکز شماره ۵ شیراز است که مورد استفاده کودکان و نوجوانان برای فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی و تشکیل کارگاه هاست.

باغ کودک با اعتبارت استانی در بلوار رحمت به بهره برداری رسید

زهرا افتخاری افزود: باغ کودک با اعتبارت استانی ساخته شده و فضایی است که در مرکز شماره ۵ شیراز واقع در بلوار رحمت ابتدای خیابان ۲۰ متری امام خمینی به بهره برداری رسید.

وی با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و طرح اوقات فراغت کانون برای اعضای خود عنوان کرد: باغ کودک فضای مناسبی است که بخشی از اعضای کانون پرورش فکری شیراز برای فعالیت های گروهی با حضور مربیان کانون بهره مند شوند.

همچنین معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر فعالیت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس را مدیون تلاش کارکنان این نهاد عنوان کرد و گفت: موفقیت کانون استان در درجه نخست مرهون مدیریت و کارکنان وظیفه شناس، دلسوز، مخلص و توانمندی است که جایگاه فارس را در کشور رفیع می سازد.

رضا قمرزاده افزود: ظرفیت های ارزشمند کارکنان، مربیان و کارشناسان به بهترین وجه خود مورد استفاده قرار گرفته و سیر صعودی در مسیر کانون فارس دیده می شود.

مسئولان استانی با کانون پرورش فارس همراه هستند

وی در ارزیابی عملکرد مسئولان استان فارس در همکاری با کانون پرورش فکری رضایت بخش دانست و گفت: یکی از شاخص های مدیران کانون در استان ها سنجش توانمندی آنان در همراه کردن مدیران استانی با این مجموعه است که خوشبختانه این موضوع از سوی آموزش و پرورش، استانداری و دیگر مسئولان استان فارس مشاهده می شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری ایران تصریح کرد: خوشبختانه اجماعی میان مسئولان استان فارس شاهدیم که رضایت بخش هم هست.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی استانی «لبخند بهار» با حضور کارکنان، مربیان، مربیان مسئول و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر پنجشنبه با برپایی کارگاه های ادبی، فرهنگی و هنری در مرکز شماره ۵ شیراز به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار