بعد از انفجار کوره مذاب فولاد بویراحمد و سوختگی 9 نفر از کارگران این کارخانه، کارشناسات تامین اجتماعی به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی متولی بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.
کد خبر: ۴۳۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 29 May 2017
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از صدور حتمی و حق بیمه جان باختگان فولاد بویراحمد خبر داد و گفت: به دستور سازمان تامین اجتماعی کشور حق مستمری و بیمه کارگران برقرار شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عباس نورمحمدی ظهر امروز در دیدار با بازماندگان حادثه انفجار کارخانه فولاد بویراحمد اظهار داشت: با توجه به ماده 60 قانون تأمین اجتماعی تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت بیمه‌ای این سازمان در مورد کارگران کارخانه فولاد یاسوج برقرار می‌شود.

وی عنوان کرد: بعد از انفجار کوره مذاب فولاد بویراحمد و سوختگی 9 نفر از کارگران این کارخانه، کارشناسات تامین اجتماعی به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی متولی بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه کارگران فولاد بویراحمد در هنگام کار در کارگاه دچار سانحه شدند افزود: پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی کمک به هزینه‌های درمانی و نیز بهره گیری از دیگر مزایای کوتاه مدت، بلندمدت و ازکارافتادگی چتر اطمینانی برای نیروی کار در موقع بروز حوادث است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بررسی دلیل و یا علل حادثه ناگوار فولاد بویراحمد به طور ویژه در دستور کار مسئولان و متولیان امر است.

مجید محنایی از تشکیل کمیته ویژه بررسی موضوع و رسیدگی به حال مصدومان و خانواده بازماندگان حادثه فولاد یاسوج به دستور استاندار خبر داد و افزود: گزارش این کمیته در کمترین زمان ممکن به صورت دقیق و شفاف اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این دیدار پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور تقدیم خانواده‌های عزادار حادثه فولاد بویراحمد شد.

نیمه شب یکم خردادماه انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد سبب سوختگی 9 کارگر شد که تاکنون دو نفر از آنان فوت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار