جشنواره ساحلی به مناسبت فراررسیدن نیمه شعبان درآیینی روز چهارشنبه با حضور شماری از مسوولان ، شهروندان و مسافران در مجموعه گردشگری و ساحلی سیترای نوشهر برگزارشد.
کد خبر: ۴۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 04 June 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بابک شمس ناتری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر دراین آیین ،گفت که مردم ولایت مدارایران اسلامی درچنین روزی به عشق و علاقه امام زمان (عج ) غرق در شور و شعف هستند.

وی ، افزود: منتظران واقعی امام زمان (عج ) در این مناسبت بسیارمهم با برپایی جشن و سرور در سراسر ایران اسلامی پیام امسال رهبری با عنوان دولت ، ملت ، همزبانی و همدلی را سردادند.

وی ، برپایی ایستگاه های صلواتی ، توزیع شربت و شیرینی در مناطق شهری و روستایی دراین روز را نشانه آگاهی مردم ازفلسفه واقعی ظهور منجی عالم بشریت دانست و ادامه داد : امیدوارم مشی و منش درست همه ما به گونه ای باشد که شرمنده آن حضرت نباشیم .

وی ، تصریح کرد :شرکت دراین آیین نشانگرآن است که همه ما جزو منتظران حقیقی آن حضرت هستیم و بنابراین باید

بستر را برای ظهور این امام را فراهم کنیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر درادامه ابراز امیدواری کرد که با توجه به تمهیدات اتخاذ شده با هدف ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران درطرح های سالمسازی دریا حوزه شهری و روستایی در ابعاد مختلف بویژه در زمینه فرهنگی شاهد خاطراتی خوش برای مسافران و گردشگران باشیم .

شمس ناتری با قدردانی از همکاری همه جانبه اعضای کمیته فرهنگی در شهرستان ، افزود : باید در سایه تحقق شعار امسال رهبری تلاش کنیم تا حریم الهی در این مناطق رعایت شود و علاوه برآن شاهد هیچ حوادث ناگواری از جمله غرق شدگی افراد نباشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار