مسئول ستاد ثبت نام دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: تحصیل در مدارس دولتی و عادی رایگان است و دریافت وجه از دانش آموزان هنگام ثبت نام در مدارس دولتی غیرقانونی است.
کد خبر: ۴۳۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  مهر،جواد یاری ، اظهار داشت: دستورالعمل نظارت بر ثبت نام دانش آموزان، هر ساله برای رفع دغدغه دانش آموزان و اولیای آنها اجرا می‌شود و ستادی متشکل از مدیر اداره آموزش و پرورش، مسئول ارزیابی عملکرد، معاونین آموزشی، مسئول حراست و... تشکیل شده است.

مسئول ستاد ثبت نام دانش آموزان استان کرمانشاه افزود: مدارس ما  در یک سطح اند و تفاوت زیادی ندارند و اولیای دانش آموزان فرزندان خود را در مدارس محلات خود ثبت نام کنند.

یاری با اشاره به اینکه تعداد مدارس در استان کرمانشاه ناکافی است، افزود: ساخت آپارتمان های مسکن مهر به دلیل اینکه کارشناسی نبود مشکلاتی را را در بحث مدارس و دانش آموزان ایجاد کرد و ما ساخت و ساز مدارس در محدوده آپارتمانهای مسکن مهر نداریم.

وی بیان کرد: در مدارس عادی و دولتی هیچ اجباری برای اخذ وجه از اولیای دانش آموزان نیست و در مدارس هیئت امنایی وجوهی توسط این مدارس دریافت می‌شود.

یاری شماره های ۳۸۲۵۱۵۹۸ و ۳۸۲۳۳۷۴۸ را جهت دریافت انتقادات و پیشنهادت در بحث ثبت نام دانش آموزان اعلام کرد و گفت: والدین می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه «سناد» نسبت به ثبت نام الکترونیکی فرزندانشان اقدام کنند.

وی اول خرداد لغایت سی و یکم مرداد امسال را مهلت ثبت نام دانش آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی اعلام کرد و گفت: برای ثبت نام پایه اول مراجعه به پایگاههای سنجش الزامی است.

یاری همچنین بیان کرد: امسال قرار است ۳۰۰ هزار و ۳۰۴ کلاس اولی وارد مدارس استان شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار