سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با جدیت ادامه دارد ودرسال گذشته بیش از 2000 دستگاه مسافربرشخصی توقیف‌شد.
کد خبر: ۴۳۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 31 May 2017
سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با این برخورد از حق فعالیت تاکسیرانان و امنیت شهروندان دفاع می کنیم.

وی خاطر نشان کرد:تاکنون 18 مرحله از طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در استان اجرا شده و امسال نیز کماکان با هماهنگی مراجع ذیصلاح و با شدت بیشتری ادامه دارد.

سلیمانی تصریح کرد:در دوماهه اول سال جاری و در ادامه اجرای این طرح، تعداد بیش از 60 دستگاه مسافربرشخصی غیرمجاز توقیف‌شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه ضمن هشدار به مسافربرهای شخصی تاکید کرد: مطابق قانون، مسئولیت و وظیفه حمل و نقل عمومی درون شهری با شهرداری ها است که ناوگان 
تاکسیرانی از جمله عوامل آن است لذا برای حفظ امنیت شهروندان و دفاع از حق فعالیت و معیشت تاکسیرانان که از راه فعالیت در این عرصه امرار معاش می کنند، ضروری است که با 
عوامل مخل در نظم و امنیت حمل و نقل عمومی درون شهری برخورد شود و سازمان تاکسیرانی طی سالهای اخیر در اجرای این مهم مصر و جدی بوده و هست.

سلیمانی ابراز داشت: در طرح مزبور، برخورد با مسافربرهای شخصی در چند مرحله صورت می گیردکه در مرحله اول، خودرو 15 روز توقیف، در مرحله دوم یکماه و در مرحله سوم ضمن توقیف خودرو، مالک آن نیز به مراجع قضایی معرفی می شود.

وی در  پایان از شهروندان خواست به منظور تضمین امنیت و آسودگی خاطر خود و خانواده شان، جهت سفرهای درون شهری از تاکسی استفاده نمایند.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار