تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرنمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از جمع آوری 500 میلیون ریال کمک مردمی خیران برای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد در جشن گلریزان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 31 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حافظ طاهری در آیین جشن گلریزان در شهرستان لردگان افزود: در زندان های استان بیش از 315 زندانی غیرعمد با بیش از 250 میلیارد ریال بدهی مالی تحمل حبس می کنند.
وی به آزادی 42 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران و ستاد دیه استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته نیز 160 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.
طاهری اظهار کرد: آزادی زندانیان با بدهی کمتر از 50 میلیون ریال در اولویت آزاد شدن هستند.
وی از برگزاری نخستین جشن گلریزان از سوی دانشجویان و استادان و هیات علمی دانشگاه آزاد استان در 20 خردادماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 7 جشن گلریزان در استان برگزار می شود.
به گفته وی، 17 خردادماه در کیار، 20 خردادماه در شهرکرد، 28 خردادماه در فارسان،31 خردادماه نیز در بروجن و بن جشن های گلریزان با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود.
همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان و همچنین سال جدید جشن های گلریزان به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان از سوی ستاد دیه و زندان ها و اقدامات تامینی استان برگزار می شود.
در استان چهارمحال و بختیاری سه زندان در شهرکرد، بروجن و لردگان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار