فرماندار ویژه جهرم با اشاره به ناتمام بودن زیرساخت واحدهای صنعتی جهرم، گفت: عدم وجود تصفیه خانه فاضلاب، عدم جاده در دسترس مشخص و ضعیف بودن شبکه برق از جمله مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان جهرم است.
کد خبر: ۴۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 04 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا صحرائیان اظهار داشت: برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی جهرم و ناحیه صنعتی کوثر این شهرستان از جمله ساخت تصفیه خانه فاضلاب حدود 50 میلیارد ریال نیاز است.

وی گفت: برای ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی جهرم مناقصه برگزار شده و با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن در ماه‌های آینده آغاز می‌شود.

صحرائیان با اشاره به فعالیت 22 واحد صنعتی در جهرم افزود: از این تعداد 15 واحد در شهرک صنعتی جهرم و 7 واحد در ناحیه صنعتی کوثر این شهرستان مستقر است که 4 واحد در ناحیه صنعتی کوثر جهرم تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

فرماندار ویژه جهرم خاطرنشان کرد: عدم نقدینگی، سرمایه در گردش و مشکل بازاریابی و فروش محصولات از عمده دلایل تعطیلی واحدها است.

وی تصریح کرد: عدم وجود تصفیه خانه فاضلاب، عدم جاده در دسترس مشخص و ضعیف بودن شبکه برق از جمله مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان جهرم است.

صحرائیان بیان کرد: شهرک صنعتی جهرم و ناحیه صنعتی کوثر جهرم از لحاظ زیرساخت‌های مورد نیاز دارای شبکه فاضلاب، شبکه آب، شبکه مخابرات، شبکه روشنایی و برق دو مداره و نیز معابر و خیابان‌های آسفالت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار