مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان سمنان:
مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد را در اولویت نخست برنامه‌های اجرایی این نهاد ذکر کرد و گفت: ۳۷ منزل مددجوی روستایی استان نوسازی شد.
کد خبر: ۴۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 01 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سمنان، مصطفی اکبری کمک به موضوع مسکن محرومان و روستاییان در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن را از اولویت برنامه های کمیته امداد در توانمندسازی آنها ذکر کرد و افزود: طی سال گذشته، ۳۷ منزل روستایی مددجویان تحت حمایت این نهاد با اعتبار پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون ریال، نوسازی و بهسازی شده است.

وی با بیان اینکهتأمین مسکن اقشار کم‌درآمد به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز جامعه هدف در اولویت نخست برنامه‌های اجرایی این نهاد قرار دارد، گفت:اجرای صحیح ساخت مسکن مددجویی به بازدید مستمر و دقیق ناظران فنی مسکن این نهاد مربوط می شود.

مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این نهاد با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، طرح رضوان را اجرایی کرده است، گفت: طی سال گذشته، برای خرید، احداث و واگذاری ۲۰۰ واحد مسکونی به خانوارهای نیازمند استان ۳۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: ۶۳۵ واحد مسکونی مددجویی طی سال گذشته با اعتبار سه میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

اکبری با اعلام اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند برای تامین سرپناه خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند، خاطرنشان کرد: طی سال ۹۴، ۶۱۴ واحد مسکن مددجویی روستایی به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار