امام جمعه موقت رودهن با بیان این که بیدار شدن در زمان سحر ثواب بسیار والایی دارد گفت: هیچ عبادتی بالاتر از دعا در ماه مبارک رمضان نیست.
کد خبر: ۴۳۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 02 June 2017
حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم سراج در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه تمرین تقوا است و برای آنکه بتوانیم در تمام سال نورانیت ماه رمضان را کسب کنیم باید تقوای الهی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند در این ماه پربرکت مورد مغفرت خودش قرار دهد و پیامبر اکرم(ص) بارها فرمودند در تمام سال دعا کنید اما در ماه مبارک رمضان دعا را بیشتر بخوانید و به آن اهمیت دهید و اگر هدایتی در زندگی هست به برکات دعا هایی است که یا خود یا دعای دیگران مانند پدر و مادر همراه ما هست.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) در روایتی دیگر می فرماید تمام کوه های با دعاهای مسلمانان برآورده خواهد شد؛ دعا کنیم تا در زندگی عاقبت به خیر شویم.

سراج اضافه کرد: از زمان سحر تقوا را تمرین می کنیم و چه عباداتی بالاتر از سحر که بیداری سحر مشکل است اما عبادات بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به 14 و 15 خردادماه تصریح کرد: رحلت حضرت خدیجه(س) و سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و میلاد با سعادت حضرت امام حسن(ع) در پیش داریم که این ماه رو پر برکت تر می کند.

سراج افزود: درود می فرستیم به روح حضرت امام راحل که ذره ای خود خواهی نداشتند و شخصیتی متفاوت بود و کوچکترین بی احترامی ندیدیم پر نور ترین شخصیت انقلاب اسلامی بودند.

مقام معظم رهبری جانشین بسیار شایسته برای امام(ره) هستند

امام جمعه رودهن خاطر نشان کرد: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی و به عنوان رهبر جهان اسلام هست.

وی افزود: قاطعانه می گوییم حضرت امام خامنه ای، رهبر جهان اسلام هست و بزرگان اهل سنت می گویند اگر مقام معظم رهبری نبود اسلام در جهان نابود شده بود.

سراج اظهار داشت: به حق جانشین بسیار شایسته برای امام خمینی(ره) انتخاب شد و متأسفانه در این روزها در شبکه های مجازی به راه انداختند و دشمنان بدانند راه به جایی در جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری لرزه انداختند به تن تمام دشمنان اما مشاهده می کنیم رهبران آل سعود چقدر حقیر هستند که در یک کشوری که خانه خدا در آن قرار دارد ترامپ و خانواده وی را با بی حجابی پذیرایی می کنند که لعنت خدا بر آنها باد.

امام جمعه موقت رودهن بیان کرد: یکی از جراید آمریکا نوشته بود مقابله با آیت الله خامنه ای آسان نیست، زیرا او دارای تفکرات ناشناخته ای است که آمریکایی ها زود هست رهبر ایران را بشناسند و تأثیر گذاری آیت الله خامنه ای بر تمام جهان هست.

سراج تصریح کرد: اسلام در رأس حفظ محیط زیست است و هفته محیط زیست را در پیش داریم و این هفته را به تمام سخت کوشان تبریک عرض می کنیم.

به گزارش فارس، سخنران قبل از خطبه های امام جمعه موقت، حجت الاسلام و المسلمین زحمت کش، مسؤول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار