حجت‌الاسلام حیدری راد بابیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی (س) رمز پایداری انقلاب اسلامی است، گفت: اندیشه‌های امام خمینی (س) در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۴۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 03 June 2017
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: سالگرد ارتحال امام (ره) فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های ایشان برای قشر جوان جامعه تبیین و یادآوری شود.

به گزارش مهر؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری راد اظهار داشت: اندیشه های امام خمینی(ره) باید در بین اقشار مختلف مردم، جوانان، کسبه و فرهنگیان تبیین شود.

حجت‌الاسلام حیدری راد با بیان اینکه اندیشه های امام خمینی(س) رمز پایداری انقلاب اسلامی است، گفت: اندیشه های امام خمینی(س) در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: امروز پیشرفت های علمی، نظامی و فناوری ایران به خاطر فعالیت های امام (ره) است و استقلال و اقتدار ایران اسلامی امروز نشات گرفته از اراده ای است که امام راحل به مردم ایران داده است.

حجت‌الاسلام حیدری راد افزود: تبیین اندیشه های حضرت امام راحل (ره) و توجه به جایگاه رفیع ولایت فقیه و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در راستای تحکیم بخشیدن به این جایگاه ارزشمند از رویکردهای مهم برنامه های شهرستان در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر نقش و جایگاه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: احیاء منش، تفکر و ایده های امام خمینی(س) و تبیین این موارد مهم برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه همه بدهکار امام(س) هستیم و بر سر سفره امام نشست و برخواست و زندگی می‌کنیم و باید در مسیر نشر افکار این بزرگوار بکوشیم، گفت: امام خمینی(ره)   دارای ویژگی اخلاقی و معنوی بارزی بود و همواره با نگاه انقلابی زمینه شکل گیری انقلاب اسلامی را بوجود آورد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در ادامه از مسئولین درخواست کرد اقدامات لازم در این زمینه انجام تا مراسمی در شان این امام بزرگوار و به خوبی برگزار شود.

حجت‌الاسلام حیدری راد اظهار داشت: برگزاری برنامه ها و مراسم بزرگداشت برای این بزرگوار به منزله زنده نگه‌ داشتن اندیشه‌های امام خمینی(ره) است و برگزاری برنامه های فرهنگی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تبیین اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار