آزادیخواه افزود: امام راحل حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند چراکه ایشان با هدایت‌های حکیمانه خود سبب آزادی و رهایی مردم کشور از ظلم و استبداد شدند.
کد خبر: ۴۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 05 June 2017
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراى اسلامى گفت: امام خمینی(ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامی ایران بلکه یکی از تاثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی خیلی از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا بود.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین احدآزادیخوه درگفت وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: ماه خرداد در تاریخ پرفراز و نشیب ملت شریف ایران همواره یادآور ایامی پرحادثه بوده است.

وی ادامه داد: جنایت هولناک رژیم منحوس پهلوی در روز پانزدهم خرداد ۴۲، یکی از صفحات تاریک و البته سرنوشت ساز در تاریخ معاصر ایران است؛ روزی که طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی دمیده شد و با رهبری قهرمانانه روح خدا (ره) جان تازه ای گرفت.

خرداد ۶۸ نیز خردادی پر اندوه شد

آزادیخواه ادامه داد: ۱۴خرداد ماه نیز یادآور روزی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۸ سال پیش به ملکوت اعلی پیوست و مردم میهن اسلامی و شیفتگان خود در سراسر گیتی را عزادار کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: این روز یادآور عزای والامردی است که در سایه تدبیرش هویت خویش را بازیافتیم و شاهد احیای دین و اصلاح جامعه بودیم و در چنین ایامی ملت شریف ایران، مردی را از دست داد که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در سپهر علم و عرفان چنان درخشید که جهانی شیفته او شد.

آزادیخواه افزود: امام راحل حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند چراکه ایشان با هدایت های حکیمانه خود سبب آزادی و رهایی مردم کشور از ظلم و استبداد شدند.

وی تصریح کرد: مجاهدت های این رهبر الهی موجب شد تا درحال حاضر نه تنها مردم کشور ما بلکه تمام آزادیخواهان جهان که امروزه فریاد ظلم ستیزی سرداده و خواهان استقلال و نجات کشور خود از دست استکبار هستند مدیون تفکر امام عظیم الشأن هستند.

آزادیخواه یادآور شد: امام عظیم الشان(ره) ثابت کردند که اسلام زنده است و می تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد، او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه های اسلام ناب را در مساله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطرنشان کرد: اگرچه رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) داغی سنگین بر دوش این ملت بود اما انتخاب شایسته و پرامید رهبری آگاه و شجاع و بادرایت به فضل خدا مایه انسجام اجتماعی و التیام قلب های نگران شد. 

آزادیخواه اظهار کرد: به روح والای این رهبر و امام عزیز درود می فرستیم و بار دیگر عهد می بندیم که در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار