نقوی حسینی با اشاره به برخی از ویژگی های امام خمینی(ره) تاکید کرد: امام از همه چیز دنیا برید و به پول و لشکر و این چیزها اکتفا نکرد و تنها به خدا تکیه کرد و منبع قدرت پیش او خدا بود و انقلاب این گونه پیروز شد و عامل دیگر این بود که به ملت تکیه کرد .
کد خبر: ۴۳۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 05 June 2017
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ملت ما در اوج عزت و افتخاری است که امام خمینی (ره) آن را بنا نهاد.
به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی شامگاه یکشنبه در بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که در مصلای شهر یاسوج برگزار شد، افزود: وقتی به کشورهای مختلف سفر می‌کنیم عزت و سربلندی ایران اسلامی را بیشتر می‌بینیم و آن را احساس می‌کنیم و آنها چنان از عظمت ملت ایران می‌گویند که به عزت خود می بالیم.

وی افزود: امام حرکت بزرگی در کشور را آغاز کرد و قبل از آن هم علمایی مانند شیخ فضل‌الله بنیان‌گذار آن بودند.

نقوی حسینی با اشاره به برخی از ویژگی های امام خمینی(ره) تاکید کرد: امام از همه چیز دنیا برید و به پول و لشکر و این چیزها اکتفا نکرد و تنها به خدا تکیه کرد و منبع قدرت پیش او خدا بود و انقلاب این گونه پیروز شد و عامل دیگر این بود که به ملت تکیه کرد و خیلی‌ها با تابلوهای زیبا آمدند و نتوانستند ملت را جذب کنند و سرنوشت آن‌ها را دیدیم اما امام به مردم تکیه کرد.

نقوی حسینی تصریح کرد: بارها به امام تاکید شد که مبارزه چریکی و زیرزمینی شود که امام قبول نکرد و فرمودند به مساجد رفته و روحانیت را تقویت کنید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: توطئه‌ها شروع شدند و ملت ایستادگی کرد و آن‌ها را از بین بردند و دشمنان برای انتقام‌گیری حرکت‌های تروریستی درست کردند و ۱۷ هزار نفر از رئیس‌جمهور و معلم و طلبه و کشاورز ترور شدند.

نقوی حسینی با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس گفت: تمام دنیا پشت صدام ایستاد و او را حمایت کردند و وقتی در ۳۱ شهریور ۵۹ در مصاحبه با ۲۰۰ خبرنگار گفت یک هفته دیگر در تهران با شما مصاحبه می‌کنم به سلاح شیمیایی آلمانی و میراژ فرانسوی و تانک شوروی تکیه کرده بود.

نقوی حسینی به ویژگی ساده زیستی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: به خودم و همه مسئولان میگویم که مراقب انقلاب باشیم و فکر کنیم که چرا امام از کسی نمی‌ترسید و چرا امام این قدر مستحکم بود چون امام از دنیا برید و در صحیفه نور و در بیش از ۱۰۰ جا به ما توصیه کردند که ساده‌زیستی را فراموش نکنید و از رفاه و تجمل پرهیز کنید.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان فرمودند اگر امروز به رفاه روی بیاورید مردم بدتر از حکومت شاه به شما می‌کنند و این جمله امام است که می‌گوید من یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان نمی‌دهم و تنها دارایی خود را به کمیته امداد برای فقرا می‌دهد و بیانات او لرزه به بدن استکبار می‌انداخت.

نقوی حسینی بیان داشت: امام هیچ دارایی نداشت و امروز تجمل گرایی و رفاه زدگی آفت انقلاب است و تجمل باعث می شود مردم به ما پشت کنند و هر کس در هر سطحی در راه تجمل‌گرایی قدم بردارد خائن به انقلاب است.

وی افزود: امام می‌فرماید اگر رئیس‌جمهور و مسئولان کاخ نشین شدند فاتحه انقلاب خوانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار