امام جمعه کرج:
وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی این بود که امام (ره) هیچگاه دین را جدای از سیاست نمی‌دانستند، گفت: این در حالی است که هنوز هم برخی بر طبل جدایی این دو می‌کوبند.
کد خبر: ۴۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 05 June 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز و خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی این بود که امام (ره) هیچگاه دین را جدای از سیاست نمی‌دانستند، اما هنوز هم برخی بر طبل جدایی این 2 می‌کوبند.
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت‌الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به تاثیر قیام 15 خرداد در حرکت انقلابی ملت انقلابی ملت ایران اشاره کرد و گفت: ملت ایران سال‌ها برای دست‌یابی به استقلال و آزادی و سرنگونی حکومت‌های زورگو و سرسپرده طاغوتی مبارزه کرده است.
وی تصریح کرد: سرآغاز حرکت‌های انقلاب این مردم، زیر پرچم ولایت و مرجعیت معظم شیعه، قیام 15 خرداد است که طی آن هزاران نفر از ملت ایران به شهادت رسیدند.
این مسئول افزود: خون شهدای 15 خرداد عامل اصلی به حرکت درآمدن ملت ایران و سرنگونی رژیم طاغوت بود.
حسینی‌همدانی با اشاره به تلاش‌های ملت مسلمان ایران برای استقرار یک نظام دینی و سرنگونی رژیم‌های استبدادی گفت: در طول تاریخ نمونه‌های بسیاری از این تلاش‌ها را شاهد هستیم، از جمله قیام جنگل به رهبری میرزا کوچک‌خان جنگلی که در آن بسیاری از مردم ایران با هدف مبارزه با اجانب و سرنگونی رژیم‌ فاسد وقت به شهادت رسیدند.
وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی این بود که امام (ره) هیچگاه دین را جدای از سیاست نمی‌دانستند، گفت: این در حالی است که هنوز هم برخی بر طبل جدایی این دو می‌کوبند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز به دوران پس از عمر با برکت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: به فضل الهی شاهد هستیم که رهبری معظم انقلاب اسلامی با همان صلابت و تدبیر و محبوبیت امام (ره) راه انقلاب را ادامه می‌دهند.
حسینی همدانی گفت: موفقیت‌های بزرگی به ویژه در بخش‌های علمی مانند دستاوردهای بزرگ هسته‌ای در این دوران به دست آمده است.
وی تصریح کرد: البته دشمنان همواره برای توطئه آماده هستند، اما در این مدت بحران‌های بزرگی چون فتنه 88 با درایت ولایت خنثی شده است.
وی با اشاره به تذکرات رییس جمهوری مبنی براینکه افراد مسوول از رفتار غیراخلاقی پرهیز کنند، ادامه داد: باید دقت شود چه کسانی برای مسوولیت ها انتخاب می شوند. چرا باید به گونه ای عمل شود که کشور جیبوتی کشوری 800 هزار نفری برای ما خط و نشان بکشد.
نماینده ولی فقیه با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات از نمایندگان خواست تا دقت کنند مسایل تبلیغاتی و انتخاباتی بر عملکرد آنها تاثیر نگذارد.
حسینی همدانی با اعلام اینکه موضع گیری نسبت به هیچ داوطلب انتخاباتی نخواهد داشت، گفت: ملاک و معیارها ارایه می شود و این خود مردم هستند که تصمیم برای انتخاب می گیرند و باید رصدهای لازم دراین زمینه صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار