مسوول کمیته کاتای استان قم خبر داد
مسوول کمیته کاتای هیأت‌ جودو و کوراش استان قم گفت: 12 نفر از بهترین‌های حال حاضر کاتا جودو قم در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند.
کد خبر: ۴۳۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 06 June 2017
به گزارش تابناک قم، محمدحسن سالاری اظهار کرد: حضور موفق در مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا با درخشش در این پیکارها می‌توانیم سهمیه تیم ملی اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی سال جاری را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بعد از ماه مبارک رمضان و در روزهای پانزدهم و شانزدهم تیر ماه به انجام می‌رسد، افزود: 12 کاتارو به نمایندگی از هیأت‌ جودو و کوراش استان قم در پنج فرم این رقابت‌ها با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

مسوول کمیته کاتای هیأت‌ جودو و کوراش استان قم ابراز کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجما شده توسط فدراسیون جودو و کوراش، این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت‌ مرکزی و در سالن شهید چمران ساوه برگزار می‌شود و کاتاروهای قم به منظور حضور موفق در این پیکارها مشغول تمرینات آماده‌سازی هستند.

وی تصریح کرد: کاتای قم هر ساله در مسابقات قهرمانی کشور مدال‌آور بوده و در این دوره نیز کاتاروهای استان قم با انگیزه بسیار بالا در میدان مسابقه حاضر می‌شوند تا بهترین عناوین و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کرده و سهمیه تیم ملی را نیز به دست بیاورند.

سالاری که از قهرمانان این رشته و از عنوان‌داران میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی کاتا جودو محسوب می‌شود، در ادامه از مشخص شدن ترکیب تیم کاتای قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: نمایندگان قم در هر پنج فرم ناگه نو کاتا، کاتا مه نو کاتا، کیمه نو کاتا، گوشین جوتسو کاتا و جونو کاتا به میدان خواهند رفت.

وی یاد آور شد: در فرم ناگه نو کاتا محمدجواد بشارتی‌نیا و مجتبی اسماعیل‌پور با حریفان مسابقه می‌دهند، در  کاتا مه‌نو کاتا مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی نمایندگان قم هستند و در فرم کیمه نو کاتای این مسابقات سیدعلی میرسپاسی و محسن قاسم‌لو برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز و همچنین سهمیه تیم ملی رقابت می‌کنند.

مسوول کمیته کاتای هیأت‌ جودو و کوراش استان قم بیان کرد: در فرم جونو کاتا سعید ایمانی  و محققی وارد میدان رقابت می‌شوند و در گوشین جوتسو کاتا دو زوج به نمایندگی از قم حضور دارند که یکی از آنها زوج مصطفی قانع و محمد احسن  است و من نیز در کنار یکی از بهترین‌های حال حاضر کاتای ایران یعنی محمدرضا صحرایی رقابت خواهم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: با هدف‌ ساختن آینده‌ کاتا جودو قم، چندین زوج خوب دیگر در فرم‌های مختلف کاتا مشغول فعالیت و آماده‌سازی هستند که ان‌شاءالله در مسابقات آتی قطعا در میدان رقابت حضور خواهند یافت تا با کسب تجربه و مقام بتوانند پشتوانه خوبی برای کاتای قم و تیم ملی کشورمان باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار