امام جمعه آبدانان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و تسلیت به خانواده‌های داغدیده تصریح کرد: هدف دشمنان نظام ،ایران هراسی و بازداشتن کشور از رشد و توسعه است.
کد خبر: ۴۳۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 09 June 2017

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام حسین حاجیلری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آبدانان با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر، این شب‌ها را فرصتی برای راز و نیاز وبهره بردن معنوی دانست.

خطیب جمعه آبدانان در ادامه با اشاره به نقش ائمه جمعه در کشور گفت: ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه متعلق به هیچ جناحی نیست بلکه وظیفه آن ضمن تبیین مبانی اسلامی و بیانات رهبری، نقد و تحسین است.

وی در ادامه با اشاره به مغایرت سند ۲۰۳۰ با اسلام گفت: رهبری با شجاعت تمام در مورد مغایرت این سند با نظام اسلامی صحبت کردند و وظیفه مسوولان اجرا و به کار بستن فرامین رهبری است.

حاجیلری تصریح کرد: کسانی که می‌گویند رهبر ما یکی است، حالا سخان رهبری را اجرا کنند و در مقابل مواضع صریح ایشان نایستند.

وی با اشاره به نطق بعضی‌ها که گفته‌اند ائمه جمعه فتنه‌گر هستند، گفت: فتنه‌گر کسانی هستند که سال ۸۸ در مقابل رای مردم ایستادند و مملکت را تا لب پرتگاه بردند.

حاجیلری در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و تسلیت به خانواده‌های داغدیده تصریح کرد: هدف دشمنان نظام ،ایران هراسی و بازداشتن کشور از رشد و توسعه است.

وی در این خصوص به پیام غیر اخلاقی ترامپ اشاره کرد و گفت: این پیام ترامپ احمقانه و به دور از ادب است که نشاندهنده کینه و عداوت آنها با نظام است.

امام جمعه آبدانان اضافه کرد: اکنون که این اتفاق افتاد باید بر وحدت و انسجام خود بیافزاییم و قدر نیروهای فدایی انقلاب، اطلاعات ، سپاه و مدافعان حرم را بدانیم و همه برای امنیت کشور همت کنیم.

وی این اقدام را ضعف دشمنان دانست و گفت: مردم ما جانشان را فدای نظام، رهبر و انقلابشان می‌کنند و جلوی این متوحش‌ها را می‌گیرند.

خطیب جمعه آبدانان در پایان خطاب به مسوولان تصریح کرد: با دشمن سازش نکنید و تاموقعی که جان در بدن دارید از خط رهبری و امام اطاعت کنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار