استاندار کرمان از اعطا وام خوداشتغالی به معتادان بهبود یافته خبر داد و گفت: خیران در حوزه پیشگیری از مواد مخدر ورود کنند.
کد خبر: ۴۳۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 10 June 2017
علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان با اشاره به اینکه مقابله با مواد مخدر در این استان بسیار خوب انجام شده است، اظهار داشت: ۹۰ درصد از تولید مواد مخدر افغانستان از مرزهای ایران عبور می کنند.

وی افزود: کرمان کریدور اصلی ورود مواد مخدر از شرق کشور است و به همین دلیل مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های استان است.

رزم حسینی بیان کرد: تا کنون کار اصلی در حوزه مواد مخدر در کشور مبازره با آن بوده که انصافا در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: پیشگیری و آموزش جزء اولویت سیاست های ستاد اجتماعی کل کشور و استان کرمان در بُعد اجتماعی مسئله مواد مخدر است.

رزم حسینی گفت: برنامه استان در سال جاری در خصوص مبارزه با مواد مخدر در زمینه پیشگیری و آموزش است که با کمک دستگاه های مربوطه این امر در حال اجر است.

وی افزود: هر جا امکاناتی از استان در زمینه آموزش و پیشگیری از مواد مخدر بخواهید در اختیارتان قرار خواهیم داد، عنوان کرد: باید آموزش های لازم برای جلوگیری و پیشگیری از مواد مخدر به دانش آموزان داده شود و این جزء اولویت های استان قرار دارد.

رزم حسینی گفت: باید خیران را در حوزه پیشگیری ا ز مواد مخدر وارد کنید و با آگاه سازی آنها در این زمینه حضور خیرین را گسترش دهیم تا بتوانیم از ظرفیت های خیرین و سمن ها برای کاهش آسیب های مواد مخدر استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: در سال جاری با توجه به شرایط خوبی که در حوزه خود اشتغالی داریم، هر معتاد بهبود یافته ای که به مسئولان اقتصادی استانداری معرفی شوند امر خود اشتغالی آنها را ما انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: باید مرکز درمان کودکان زیر ۱۷ به زودی در استان کرمان راه اندازی شود و هر جا لازم باشد ما در این زمینه کمک خواهیم کرد۰

در سال جاری با توجه به شرایط خوب در حوزه خوداشتغالی دارد چنائنچه هر معتادی بهبود یافته آگاه دهند ما کار خود اشتغالی آن را مسئولین اقتصادی استان انجام خواهند داد

مرکز درمان کودکان معتاد در اولویت های برنامه ها قرار گیرد،

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار