فرماندار شهرستان هرسين گفت : آموزش هاي فني و تخصصي بايد منجر به توانمند سازي ، تقويت و ارتقاي قابليت هاي شغلي جوانان شود.
کد خبر: ۴۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین،امير شاه آبادي فرماندار شهرستان  در اين جلسه طي سخناني اظهار داشت : حمايت از نسل جوان و جوان گرايي از مهمترين خط مشي ها و اصول كلي برنامه هاي دولت تدبير و اميد است و دولت خود را مؤظف به كاستن دغدغه ها و مشكلات جوانان ميداند  و همواره بر اين اولويت مهم تأكيد داشته است.

شاه آبادي ادامه داد : حمايت هاي دولت در بحث مهارت آموزي جوانان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و منويات مقام معظم رهبري است .

امير شاه آبادي همچنين از فقدان مهارت بعنوان مهمترين عامل بيكاري در شهرستان هرسين ياد كرد و از جوانان اين شهرستان خواست با توجه به نياز بازار كار و سنجش توانايي هايي خود در كلاس هاي آموزشي رايگان اداره فني و حرفه اي شركت نمايند.     

 شاه آبادي در ادامه از كسب مقام اول تيم فوتسال شهرستان هرسين در ليگ فوتسال اميدهاي استان و راهيابي اين تيم به مسابقات كشوري بعنوان نماينده استان كرمانشاه و شركت تيم كشتي اين شهرستان در ليگ برتر كشتي كشور خبر داد و اين پيروزي و افتخار را به جامعه ورزشي شهرستان تبريك گفت. 

برگزاري كلاسهاي مختلف فرهنگي و آموزشي توسط ادارات آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامي ، مركز آموزش فني و حرفه اي ، كميته امداد حضرت امام خميني (ره)، پايگاه هاي مقاومت بسيج و نيم بها شدن بليط استخر از مهمترين اقدامات انجام شده در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در شهرستان هرسين مي باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار