آیا می دانید که با لوله کشی و انتقال گاز به خانه ها چه کلاهی بر سرمان رفته است!
کد خبر: ۴۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 07 June 2015
به گزارش تابناک یزد، به گفته دکتر حسین روازاده پزشک عمومی، در زمانی که ما با تحریم اقتصادی مواجه ایم و باید صرفه جویی های متفکرانه داشته باشیم وزارت محترم جهاد کشاورزی مخفیانه و بی صدا بودجۀ کلانی را اختصاص به ییلاقهای شمال کشور برای گازکشی آنجا اختصاص داده است که گازکشی این مناطق مساوی است با نابود کردن طبیعت.

آیا می دانید چرا در کشورهای روسیه، استرالیا، اتریش، آلمان، سوئیس، اسرائیل غاصب و… گازکشی شهرها و منازل وجود ندارند؟ و گرمای شهرها از طریق سیستم آب گرم (شوفاژ) به صورت مرکزی برای همه شهر تامین می شود. حتی در مسکو که جزو سردترین شهرهای جهان است.

در کشوری که بابت دی اکسیدکربن که آن هم فقط در شبها از یک درخت گردو متصاعد می شود، تصمیماتی اتخاذ می کردند که مبادا آسیب و یا گزندی از آن به انسان وارد شود، امروزه چگونه است که دشمن با ترفند بسیار کثیف و خائنانه به نام رفاه، میلیاردها دلار را بابت هزینه های گازکشی در زیرزمین و روی آن هدر داده و بدین طریق سموم وحشتناک متصاعد شده از این عامل مرگ آور را وارد شهرها و خانه ها می نماید؟

روزی که متوجه شویم چه کلاهی بر سرمان رفته است، آن زمان تنها چیزی که ما را آرامش می دهد آن است که کلاه را با سر از بدنمان جدا کنند!

چرا روسیه مطلقاً ورود محصولات و بذرهای دستکاری شده ژنتیکی حتی ارگانیک را به کشورش ممنوع کرده است؟ و چرا در حالی که روسیه دومین کشور صادرکننده گاز جهان است، لوله کشی گاز به خانه ها و محل های کار انجام نمی دهد و گرمایش این اماکن را از طریق آب گرم انجام می دهد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار